امکانات نسخه جدید اپلیکیشن ایرانسل من

امکانات نسخه جدید اپلیکیشن ایرانسل من

امکانات نسخه جدید اپلیکیشن ایرانسل من

ایرانسل، اپراتور دوم تلفن همراه در کشور، به منظور دسترسی آسان و امکان مدیریت یکپارچه خدمات سیم کارت و اینترنت وایمکس، اپلیکیشنی تحت عنوان «ایرانسل من» را در اختیار مشترکین خود قرار داده است. این اپلیکیشن رایگان که برای پلتفرم های  iOS، اندروید منتشر شده، به کاربران ایرانسل خدماتی از قبیل مدیریت حساب، خرید بسته های افزایشی، پرداخت قبوض و راهنمایی و پشتیبانی را به صورت یکجا ارائه می کند. در این مقاله از آقای رند، اپلیکیشن ایرانسل من و امکانات آن را بررسی خواهیم کرد.

مقالات مرتبط:

سیم کارت مختص مودم های اینترنت ثابت TD-LTE

ترفندهای صرفه جویی در مصرف اینترنت همراه

استفاده کاربردی از رومینگ ایرانسل در ترکیه

 

ایرانسل من

اپراتور همراه اول اپلیکیشن همراه من را برای مشترکین همراه اول اول ارائه داده و در مقابل اپراتور ایرانسل اپلیکیشن ایرانسل من را معرفی کرده است. در گذشته کاربران به منظور اطلاع از میزان اعتبار باقی ‌مانده سیم کارت ایرانسل و یا خرید بسته‌های اینترنتی و شارژ از کدهای دستوری استفاده می‌کردند. در حالی که امروزه کاربران می‌توانند به راحتی و تنها با نصب اپلیکیشن ایرانسل من (MyIrancell) حساب های ایرانسلی خود را مدیریت کنند. این اپلیکیشن قابلیت‌هایی نظیر نمایش اطلاعات حساب و امکان خرید بسته‌های اینترنت، بسته های مکالمه، آوای انتظار و ... بدون نیاز به شماره‌گیری کد دستوری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. مثلا با #141* کاربر به باقیمانده‌ی حسابش دسترسی داشت و موارد مشابه که هنوز هم افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

ایرانسل به ارائه طرح‌های تشویقی و متنوع شهرت دارد و هر کس می‌تواند متناسب با نیاز خود طرح‌های مناسبی را برگزیند؛ از طرح‌های مکالمه و پیام کوتاه گرفته تا اینترنت همراه. اینجاست که ضرورت در اختیار داشتن یک ابزار حرفه‌ای می‌تواند مشکلات کاربران را برطرف کند؛ اپلیکیشن ایرانسل من همان ابزار می‌باشد.

ایرانسل‌ من یا "مای ایرانسل" به دو زبان فارسی و انگلیسی قابل دسترسی است.

نسخه انگلیسی اپلیکیشن ایرانسل من

مزیت استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

بزرگترین مزیت استفاده از ایرانسل من در این است که می توانید با در دست داشتن یک موبایل، از یک محل به کلیه اطلاعات مرتبط با حساب سیم کارت های اعتباری و دائمی و اینترنت ایرانسل خود دسترسی داشته باشید. در واقع افرادی که همزمان از چندین سیم کارت و خدمات ایرانسل استفاده می کنند، بیشترین بهره را از این اپ خواهند گرفت.

اگر می خواهید به ریز مکالمات خود دسترسی داشته باشید، ایرانسل؛ این امکان را در برنامه خود برای شما فراهم کرده است. کافیست در صفحه اصلی اپلیکیشن، روی «مشاهده صورتحساب» کلیک کرده و سپس گزینه «دریافت نسخه PDF  ریز مکالمه‌ها» را انتخاب کنید.

نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که ممکن است سیم کارت شما خاموش باشد و یا در گوشی و مودم دیگری باشد. برای وارد شدن به این برنامه کاربردی کافیست شماره ایرانسل و رمز نسخه وب ایرانسل من (رمز ایرانسلی) شماره خود را داشته باشید.

برای دریافت رمز نسخه وب ایرانسل، باید وارد سایت www.my.irancell.ir  شوید و در قسمت زیر شماره تلفن همراه یا شناسه اینترنت ثابت خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت رمز عبور ایرانسلی را انتخاب کنید. ابتدا یک رمز یکبار مصرف برای شماره شما ارسال می شود و پس از وارد کردن آن می توانید رمز ایرانسلی خود را انتخاب کنید.

فعال سازی برنامه ایرانسل من

پس از نصب برنامه ایرانسل من، ابتدا باید شماره همراه، خود را وارد کنید. پس از آن باید گزینه ورود را انتخاب کنید. حالا باید رمز عبور خود را وارد کنید. رمز عبور شما دو حالت دارد:

  1. رمز عبور یکبار مصرف ایرانسلی که برای شماره شما ارسال می شود و می توانید آن را وارد کنید.
  2. رمز عبور ایرانسلی که باید آن را در سایت ایرانسل من به نشانی www.my.irancell.ir ثبت کنید. این رمز عبور باید حداقل 8 کاراکتر داشته باشد و حتما شامل عدد و حروف انگلیسی باشد.

پس از وارد کردن رمز عبور وارد برنامه می شوید و اپلیکیشن برای شما فعال می شود.

مهمترین خدمات ایرانسل

رابط کاربری ایرانسل من

نسخه قبلی ایرانسل من، رابط کاربری چندان جذاب و مناسبی نداشت. ترکیب قهوه ای، سفید و زرد برای رنگ آمیزی رابط کاربری انتخاب شده بود. هر چند که برای نوشته ها، فونت نسبتا درشت و خوانایی مورد استفاد قرار گرفته بود، اما ترکیب نامناسب رنگ های قالب کاربری باعث می شد که خواندن آنها (خصوصا در منوهای شلوغ) برای چشمان کاربر کمی آزاردهنده باشد. رابط کاربری ایرانسل من می توانست جذاب تر از محصول فعلی باشد و همینطور هم شد.

در نسخه جدید ایرانسل من ترکیب رنگ آن به رنگ های اصلی ایرانسل تغییر پیدا کرد. زرد، آبی و سفید. این رنگ آمیزی از ابتدا نیز انتخاب مناسب تری به شمار می آمد و بدون شک برای کاربران نیز جذاب تر است

در نسخه جدید این اپلیکیشن می توانید به سادگی از طریق آیکون های پایین صفحه به بخش های مختلف برنامه دسترسی داشته باشید. آیکون های پایین صفحه شاملحساب من، شارژ مجدد، خرید بسته، تاریخچه و طرح ها می باشد.

دسترسی های برنامه ایرانسل من

  • حساب من

در بخش حساب من، می توانید جزئیات حساب خود شامل بدهی، کارکرد دوره جاری و اعتبار موجود حساب خود را مشاهده کنید. همچنین می توانید وضعیت بسته های خود شامل بسته اینترنتی، بسته مکالمه و بسته پیامکی و حی رومینگ را نیز مشاهده کنید. در آخرین به روز رسانی این برنامه می توانید حد اعتبار خود را به سادگی افزایش دهید.

در بخش حساب من، اگر 3 خط بالا و سمت راست صفحه را انتخاب کنید، امکانات و دسترسی های دیگر برنامه نیز برای شما نمایش داده می شود. لازم به ذکر است؛ اگر سیم کارت شما  3G است می توانید در بخش خدمات سیم کارت به سادگی آن را تبدیل به خط  4G نمایید. همچنین می توانید وضعیت خط خود را نیز مدیریت کنید. شما می توانید سیم کارت خود را به دلایل مختلفی مثل مفقودی به صورت موقت مسدود نمایید. علت مسدود شدن را نیز باید ذکر کنید. اگر خط شما یکطرفه شده است، در این بخش می توانید به سادگی آن را برطرف نمایید.

خرید شارژ مجدد در ایرانسل من

  • شارژ مجدد در ایرانسل من

در این بخش می توانید به سادگی اقدام به خرید شارژ کنید. دو روش شارژ در این بخش در اختیار کاربران قرار داده شده است.

  1. ارسال شارژ، که می توانید به میزان دلخواه شماره دیگری را شارژ کنید. این بخش چیزی شبیه به سرویس خط به خط ایرانسل است.
  2. افزایش شارژ یا شارژ مستقیم با استفاده از کارت های شتاب بانکی خود. توجه داشته باشید که برای استفاده از این روش به رمز دوم کارت خود نیاز دارید که می توانید آن را از دستگاه های خودپرداز بانک مربوطه دریافت کنید. علاوه بر رمز دوم به اطلاعات درج شده روی کارت بانکی شامل: شماره کارت، تاریخ انقضا و CVV2 نیز نیاز دارید.
  • خرید بسته در ایرانسل من

در این بخش می توانید بسته های اینترنتی، مکالمه، پیامک، رومینگ، بوم،  چند کاربره و ... مورد نظر خود را به سادگی خریداری کنید. برنامه ایرانسل من در این بخش بر اساس الگوی مصرف شما می تواند پیشنهاداتی را ارائه کند. همچنین می توانید بسته مخصوص به خود را نیز بسازید. این امکان را می توان یکی از جذاب ترین بخش های این برنامه به شمار آورد که ایرانسل ان را بسته ترکیبی من نامیده است.

در آخرین به روز رسانی این اپلیکیشن، بسته های شما به صورت خودکار تمدید می شوند و دیگر نیازی نیست، نگران به پایان رسیدن آن ها باشید.

  • پیشنهادی

در این بخش، ایرانسل به منظور تشکر از همراهی مشترکین خود پیشنهاداتی را مخصوص آن ها طراحی و ارائه کرده است. با خریداری این طرح های تشویقی و پیشنهاد روز ایرانسل می توانید با قیمت های به صرفه تری از سرویس های مختلف ایرانسل استفاده نمایید.

  • جیب جت

جیب‌ جت نام کیف پول دیجیتال ایرانسل است، کیف پولی برای زندگی به سبک و سیاق دنیای دیجیتال که درست مثل یک کیف پول واقعی همیشه همراهتان دارید. به کمک جیب‌ جت می‌توانید خریدها، پرداخت‌ها و تراکنش‌های بانکی آنلاین را ساده‌تر، سریع‌تر و امن‌تر از گذشته انجام بدهید! برای فعال سازی این سرویس در اولین ورودتان به جیب‌ جت و برای ایجاد حساب کاربری، یک کد تایید یکبار مصرف به شماره‌تان پیامک می‌شود. این کد را در کادر مشخص شده تایپ کنید. به همین سادگی حساب کاربریتان ایجاد می شود. 

دانلود اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من هم برای نسخه اندروید و IOS قابل دریافت است.

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه IOS


آقای رند، بزرگترین مرجع تخصصی خرید و فروش سیم کارت در ایران

آقای رند بزرگترین و تنها مرجع خرید و فروش سیم کارت های صفر و کارکرده از تمامی اپراتورها در ایران و مستقر در تهران می باشد. همین حالا در آقای رند، می‌توانید به‌صورت رایگان آگهی خود را درج کنید و از تجربه‌ی منحصر به فرد خرید و فروش لذت ببرید!

تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، واحد 303 شمالی
اینماد آقای رند انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران(کسب و کار های اینترنتی) آقای رند

© 2023 Aghaye Rond. All Rights Reserved.