سیم کارت ایرانسل | سیم کارت اعتباری یا دائمی؟

سیم کارت ایرانسل | سیم کارت اعتباری یا دائمی؟

سیم کارت ایرانسل | سیم کارت اعتباری یا دائمی؟

ایرانسل در سال ۱۳۸۴ به‌عنوان دومین اپراتور تلفن همراه در ایران معرفی شد. این اپراتور با ارائه خدمات جذاب به‌ مشتریان، خیلی زود توانست کاربران زیادی را جذب کند. همچنین محصول‌های متنوعی را در اختیار مخاطبین خودش قرار داده است؛ سیم‌ کارت، اینترنت پرسرعت، مودم و خدمات دیجیتال از جمله آن ‌ها هستند. سیم‌کارت ایرانسل با بهره‌گیری از اینترنت نسل ۴ و ۵ بسیار پرطرفدار هستند. هر شخصی با داشتن آن می ‌تواند در هر شهری از ایران که باشد از دنیای اینترنت لذت ببرد. پس شما هم باید به فکر خرید سیم کارت ایرانسل باشید.

مقالات مرتبط:

فعال سازی رومینگ سیم کارت ایرانسل در خارج از کشور

مرجع کامل کدهای دستوری سیم کارت اعتباری ایرانسل

سیم کارت ایرانسل لذت بردن از طرح های تشویقی

 

 

پیش ‌شماره‌ های جذاب با اینترنت پرسرعت ایرانسل

سیم ‌کارت‌ ایرانسل در پیش‌ شماره‌ های مختلفی عرضه می‌ شوند. در اوایل عرضه ایرانسل با پیش ‌شماره ۰۹۳۵ معرفی شد؛ اما به‌ مرور و با افزایش مشترکان، پیش‌ شماره‌ های بیشتری را در اختیار مخاطبین خودش قرار داد. در حال‌حاضر محصول ‌های این اپراتور در پیش ‌شماره‌ های ۰۹۳۳، ۰۹۳۵، ۰۹۳۶، ۰۹۳۷، ۰۹۳۸، ۰۹۳۹، ۰۹۰۱، ۰۹۰۲، ۰۹۰۳، ۰۹۰۴، ۰۹۰۵ عرضه می‌ شود. جدیدترین شماره این اپراتور پیش شماره ۰۹۰۰ است که در قالب سیم کارت دائمی ارائه می‌ شود.
سیم ‌کارت ‌های ایرانسل از آخرین نسل اینترنت بهره می‌ گیرند. اینترنت نسل ۴ و ۵ آخرین فناوری اینترنت همراه است که همه ویژگی ‌های اینترنت را با سرعتی بسیار بالا در اختیار مشترکان قرار می ‌دهد.

انواع سیم کارت ایرانسل

سیم کارت ایرانسل باتوجه به عملکردی که دارند و خدمات متنوعی که به کاربران ارائه می دهند به سه دسته سیم کارت دائمی، اعتباری و دیتا تقسیم می شوند.

خرید سیم کارت ایرانسل

سیم کارت اعتباری ایرانسل

آن دسته از سیم کارت هایی هستند که میزان مکالمات اعم از تماس های داخلی و خارجی با آن بستگی به میزان اعتبار خریداری شده توسط مشترک را دارد.

مزایای سیم کارت اعتباری ایرانسل:

  1. کنترل اعتبار و میزان استفاده از آن به تشخیص مشترک می باشد. برای مثال با خرید شارژ 10 هزار تومانی می توانید تا 10هزار تومان با آن مکالمه داشته باشید و درصورت نیاز آن را شارژ نمایید.
  2. قیمت سیم کارت اعتباری در مقایسه با دائمی بسیار کمتر بوده و اقتصادی تر است.

معایب سیم کارت اعتباری ایرانسل :

  1. سیم کارت های اعتباری در صورت غیر فعال بودن (عدم استفاده پس از فعال شدن) طی 12 ماه سلب امتیاز می گردد.
  2. هزینه مکالمه و اینترنت سیم کارت های اعتباری در مقایسه با دائمی بیشتر است.
  3. ارزش خطوط اعتباری بعد از مصرف (کارکرده) پایین است و خرید و فروش نمی شود.
  4. اعتبار اجتماعی خط های اعتباری در مقایسه با دائمی بسیار پایین است و معمولا به عنوان خط اصلی افراد محسوب نمی شود.
  5. در مواقع استفاده از سیستم انتقال مکالمه (دایورت) خطوط اعتباری بسیار کند عمل می کنند که علت آن چک شدن اعتبار از سوی اپراتور است.

سیم کارت دائمی ایرانسل:

همان طور که از نامش پیداست مشترک می تواند بصورت دائمی و بدون نیاز به شارژ اعتبار از آن استفاده نمایید و هزینه مکالمات خود را بصورت ماهیانه بصورت قبض پرداخت می نماید. این نوع سیم کارت در صورت عدم استفاده صلب امتیاز نخواهد شد و مشترک می تواند به عنوان یک خط اصلی از آن استفاده نماید.

دلایل مسدود شدن سیم کارت ایرانسل

سیم کارت دیتا ایرانسل:

دیتا از آخرین نسل اینترنت همراه به کار گرفته شده در کشور یعنی 4G , 5G پشتیبانی می کند و می توان از آن در همه مودم های جیبی و سایر دستگاه هایی که با استفاده از سیم کارت می توانند به وب دسترسی داشته باشند و به شبکه متصل شوند، استفاده نمود.

سیم کارت اعتباری یا سیم کارت دائمی؟

مطمئناً برای بسیاری از کاربران این سؤال پیش آمده که تفاوت بین خطوط اعتباری و دائمی چیست؟ اصلاً چرا این دو خط ارائه می شوند؟ خریدخط ایرانسل دائمی بهتر است یا اعتباری؟ مردم با در نظر گرفتن چه مسائلی اقدام به خرید یکی از این دو مورد می کنند؟ یکی از مهم ترین مسائلی که مردم را به خرید خط های اعتباری سوق می دهد، قیمت بسیار کمتر آن ها نسبت به نوع دائمی است.

هزینه های سیم کارت ایرانسل

تعرفه های سیم کارت دائمی ایرانسل

باید گفت که هزینه برقراری ارتباط و مکالمه سیم کارت دائمی این اپراتور از خط ایرانسل به خط ایرانسل دیگری دقیقه ای 59.9 تومان است. این هزینه برای برقراری تماس بین سیم کارت های دائمی ایرانسل با سایر خطوط نیز ثابت بوده و مخاطبان به ازای هر دقیقه ملزم به پرداخت 59.9 تومان هستند.

در همین رابطه هزینه ارسال پیامک در سیم کارت های دائمی برای پیام های فارسی 11.9 تومان و برای پیام های لاتین 25.2 تومان برای هر صفحه است. پیامک به خطوط ثابت (فارسی یا لاتین) نیز 15 تومان در نظر گرفته شده.

در صورت استفاده از اینترنت همراه اگر بسته های در نظر گرفته شده از سوی شرکت ایرانسل را خریداری نکرده باشید، هزینه های شما به صورت آزاد به ازای هر کیلوبایت محاسبه خواهد شد.

با خرید هر سیم‌کارت دائمی (آی‌ سیم) می ‌توانید یکی از بسته‌ های پیشنهادی زیر را نیز خریداری کنید. مهلت استفاده از هر بسته، دو ماه پس از فعال‌ سازی آن خواهد بود.

لازم به ذکر است که مبلغ خرید بسته به قبض دوره‌ ای شما افزوده می‌شود.

چندتا سیم کارت به نام من هست؟؟؟

بسته‌ های مکالمه سیم‌ کارت دائمی

بسته‌ های فوق مربوط به تماس‌ های داخل شبکه (از خط ایرانسل به خط ایرانسل دیگر) می‌ باشد و تماس خارج شبکه (از خط ایرانسل به سایر خطوط) بر اساس طرح تعرفه پایه محاسبه خواهد شد.

ردیف

دقیقه

مبلغ (تومان)

درصد تخفیف

مدت اعتبار

کد فعالسازی

۱

۱۰۰

۵,۵۰۰

%۸

۳۰ روز

*۵۵۵*۵۵*۱#

۲

۲۰۰

۱۰,۰۰۰

%۱۷

۳۰ روز

*۵۵۵*۵۵*۲#

۳

۴۰۰

۱۸,۰۰۰

%۲۵

۳۰ روز

*۵۵۵*۵۵*۳#

۴

۸۰۰

۳۲,۰۰۰

%۳۳

۳۰ روز

*۵۵۵*۵۵*۴#

 

تعرفه های سیم کارت اعتباری ایرانسل

هزینه برقراری ارتباط و مکالمه سیم کارت اعتباری ایرانسل از خط ایرانسل به خط ایرانسل دیگری دقیقه ای 89.9 تومان است. این هزینه برای برقراری تماس بین خط های اعتباری ایرانسل با اپراتورهای دیگر نیز ثابت می باشد. هزینه برقراری تماس بین خط اعتباری ایرانسل و خطوط ثابت نیز 89.9 تومان در نظر گرفته شده است.

در سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانید با شماره‌گیری کد #1*141* مانده اعتبار خود را ببینید.

هزینه ارسال پیامک برای پیام های فارسی 13.6 تومان و برای پیام های لاتین 29.4 تومان برای هر صفحه از مشترکین دریافت می شود. پیامک به خطوط ثابت (فارسی یا لاتین) نیز 15 تومان در نظر گرفته شده است.

در صورت استفاده از اینترنت همراه اگر بسته های در نظر گرفته شده از سوی شرکت ایرانسل را خریداری نکرده باشید، هزینه های شما به صورت آزاد به ازای هر کیلوبایت محاسبه خواهد شد.

توجه: هزینه کلیه بسته های اینترنت ایرانسل برای سیم کارت های دائمی و اعتباری یکسان بوده (به غیر از برخی بسته های ویژه که ممکن است اعمال شوند) و با قیمتی واحد به کاربران هر دو بخش عرضه می گردد.

بسته ‌های مکالمه ویژه سیم‌ کارت ‌های اعتباری

بسته‌ های فوق مربوط به تماس ‌های داخل شبکه (از خط ایرانسل به خط ایرانسل دیگر) می‌ باشد و تماس خارج شبکه (از خط ایرانسل به سایر خطوط) بر اساس طرح تعرفه پایه محاسبه خواهد شد.

ردیف

دقیقه

مبلغ (تومان)

درصد تخفیف

مدت اعتبار

کد فعالسازی

۱

۲۰

۱,۵۰۰

%۱۷

۳۰ روز

*۵۵۵*۵۵*۱#

۲

۴۰

۲,۸۰۰

%۲۲

۳۰ روز

*۵۵۵*۵۵*۲#

۳

۸۰

۵,۲۰۰

%۲۸

۳۰ روز

*۵۵۵*۵۵*۳#

۴

۱۶۰

۹,۶۰۰

%۳۳

۳۰ روز

*۵۵۵*۵۵*۴#

۵

۳۲۰

۱۷,۶۰۰

%۳۹

۳۰ روز

*۵۵۵*۵۵*۵#

۶

۱۰۰۰

۴۵,۰۰۰

%۵۰

۳۰ روز

*۵۵۵*۵۵*۶#

سخن پایانی

اپراتور ایرانسل با محصولات متنوعی که در اختیار کاربران و مخاطبان خود قرار داده، توانسته است محبوبیتی پیدا کند. کاربران این اپراتور می توانند با خرید خط ایرانسل نیازهای خود را از بین بسته های مکالمه ای و بسته های اینترنتی موجود برآورده کنند و در هر کجا و هر زمان که باشند بتوانند به راحتی به این خدمات دسترسی داشته باشند.

آقای رند مرجع تخصصی خرید و فروش سیم کارت در ایران می باشد که رنج متنوعی از پیش شماره ها را موجود دارند. برای مشاهده سیم کارت های موجود فقط کافیست به صفحه محصولات مراجعه کنید.


 آقای رند، بزرگترین هایپر خرید و فروش سیم کارت همراه اول / ایرانسل

مرجع: خبر فارسی 

شبکه اجتماعی: ویرگول

آقای رند بزرگترین و تنها مرجع خرید و فروش سیم کارت های صفر و کارکرده از تمامی اپراتورها در ایران و مستقر در تهران می باشد. همین حالا در آقای رند، می‌توانید به‌صورت رایگان آگهی خود را درج کنید و از تجربه‌ی منحصر به فرد خرید و فروش لذت ببرید!

تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، واحد 303 شمالی
اینماد آقای رند انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران(کسب و کار های اینترنتی) آقای رند

© 2023 Aghaye Rond. All Rights Reserved.