سیم کارت ایرانسل: لذت بردن از طرح‌های تشویقی

سیم کارت ایرانسل: لذت بردن از طرح‌های تشویقی

سیم کارت ایرانسل: لذت بردن از طرح‌های تشویقی

ایرانسل، به عنوان دومین اپراتور فعال در کشور، از سال 85 به صورت رسمی در شبکه ارتباطی فعالیت می‌کند. امروزه، ایرانسل با ارائه خدمات خاص و بی‌نظیر، امکان استفاده آسان و سریع را برای مشترکین فراهم می‌کند.

ایرانسل، که با نام شرکت MTN نیز شناخته می‌شود، از زمان تأسیس خود محبوب و مورد توجه بوده است. ارائه سیم‌کارت اعتباری ایرانسل در دهه 80 به قیمت اقتصادی و مناسب، به بسیاری از افراد امکان استفاده از تلفن‌های همراه را میسر کرد.

با این حال، مشترکین سیم‌کارت دائمی و اعتباری ایرانسل از مزایا و امکانات منحصربفردی برخوردارند که شرایط استفاده از این سیم‌کارت را جذاب و هیجان‌انگیز می‌سازد.

مقالات مرتبط:

استعلام سیم کارت | چند تا سیم کارت به نام من هست؟

ترفندهای به حداکثر رساندن سیم کارت ایرانسل

 

 

مزایای خرید سیم کارت ایرانسل

  • بودن به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال: ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران است و شرایطی فراتر از یک اپراتور معمولی را برای مشترکین سیم‌کارت دائمی و اعتباری خود فراهم می‌کند. ایرانسل با اقداماتی مانند توانمندسازی کسب و کارهای دیجیتال و ارائه پلتفرم‌هایی مانند دانا پلاس، راهکارهای دیجیتال برای آموزش آنلاین و غیره، در زمینه خدمات دیجیتال نیز پیشرو است.
  • طرح‌های تشویقی: یکی از مزایای جذاب ایرانسل برای مشترکین سیم‌کارت دائمی و اعتباری، طرح‌های تشویقی، جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌های متنوع است که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شوند. این طرح‌ها، علاوه بر جلب رضایت مشترکین، نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها دارند و می‌توانند خدمات متنوعی را با شرایط مختلف به آنها ارائه دهند.

طرح های ایرانسل

با ایرانسل، شما می‌توانید طرحی را که بهترین مطابق با نیازها و سبک زندگی شماست، انتخاب کنید. با طرح‌های تلفن همراه، اینترنت، پیامک و ارتباطات بین‌المللی، ایرانسل تمامی نیازهای ارتباطی شما را پوشش می‌دهد و امکانات بیشماری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

طرح‌های ایرانسل شامل انواع پیشنهادها و بسته‌های مختلف است، از طرح‌های صوتی و داده‌ای تا طرح‌های بین‌المللی و ویژه، ایرانسل مجموعه‌ای از انتخاب‌های گسترده را ارائه می‌دهد. همچنین، طرح‌های تشویقی و جشنواره‌های منحصربه‌فرد نیز قسمتی جذاب از خدمات ایرانسل به شمار می‌روند که به شما فرصتی برای برنده شدن و لذت بردن از تخفیف‌ها و جوایز ویژه را می‌دهد.

امسال با ایرانسلی شدن از پیشنهادهای ویژه‌ای که در ادامه به آنها اشاره می کنیم بهره‌مند شوید.

هدیه ۱ گیگابایتی لنز

  1. هدیه ۱ گیگابایتی لنز

در صورتی‌که دوستانتان هنوز با اپلیکشن «لنز» آشنا نشده‌اند، با ارسال شماره ایرانسلی آن‌ها به ۳۱۱۳، هر دو از  ۱ گیگابایت اینترنت پرسرعت یک روزه بهره‌مند شوید. برای فعال‌سازی هدیه کافیست دوست ایرانسلی شما لنز را نصب و در آن ثبت‌نام کند.

  1. ۵ گیگابایت هدیه، با ویرایش اطلاعات اینترنت ثابت!

همه مشترکان اینترنت ثابت ایرانسل می‌توانند اطلاعات کاربری (پست الکترونیک و شماره تلفن همراه) خود را به‌روزرسانی کنند و یک بسته اینترنت ۵ گیگابایتی هفت روزه هدیه بگیرند.

  1. ۲۵٪ اعتبار هدیه با شارژ شگفت‌انگیز پلکانی

مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند در زمان خرید شارژ تا ۲۵٪ اعتبار هدیه دریافت کنند. برای استفاده از شارژ شگفت‌انگیز، کد #رمز شارژ ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۴* را وارد کنید.

  1. تخفیف ویژه با کد شگفتی‌ها

با شماره‌گیری کد شگفتی‌های ایرانسل، طرح‌هایی خاص به شما پیشنهاد می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید هزینه‌های مکالمه و اینترنت خود را تا میزان زیادی کاهش دهید!

با شماره‌گیری ۴۴۴۴#* از پیشنهادهای متنوع ساعتی، روزانه و مطلع شوید

  1. ۱ گیگابایت اینترنت هدیه با حذف قبض کاغذی

مشترکان سیم‌کارت دائمی ایرانسل می‌توانند به جای دریافت قبض کاغذی، از روش‌های متنوعی مانند اپلیکیشن و نسخه وب ایرانسل‌من، پیامک و صورت‌حساب الکترونیکی خود را به‌صورت خلاصه یا کامل دریافت کنند.با مشارکت در این کمپین، در جلوگیری از مصرف کاغذ و قطع درختان سهیم شوید و از ۱ گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار ۱ روز بهره‌مند ‌شوید.

  1. ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه با خرید سیم‌کارت دائمی ایرانسل

در فرصتی محدود، با خرید سیم‌کارت‌های دائمی یا تبدیل سیم‌کارت اعتباری خود به دائمی، علاوه‌بر پوشش‌دهی گسترده و اینترنت پرسرعت ایرانسل، می‌توانید از اینترنت و مکالمه هدیه و مزایای شگفت‌انگیز دیگر نیز برخوردار شوید.

  1. ۵۰ گیگ هدیه اولین ورود به ایرانسل من

اگر تا به حال ایرانسل من را روی تلفن همراهتان نصب نکرده باشید، با اولین نصب و ورود به نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل من یک بسته اینترنت ۵۰ گیگابایتی با اعتبار همان روز فعالسازی هدیه می‌گیرید!

در صورتی که قبلا هدیه اولین ورود را با نصب نسخه‌های قدیمی‌تر ایرانسل من دریافت کرده باشید، این هدیه در ورود به نسل جدید ایرانسل من دوباره به شما تعلق نمی‌گیرد.

هدیه بسته اینترنت ۵۰ گیگابایتی ویژه اولین نصب و ورود به نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل من است و درنتیجه به اولین نصب و ورود به نسخه‌های قدیمی‌تر ایرانسل من اختصاص نمی‌گیرد.

۱ گیگابایت اینترنت هدیه ویژه شما و دوستانتان، با دعوت به 4G

  1. ۱ گیگابایت اینترنت هدیه ویژه شما و دوستانتان، با دعوت به 4G

با ارسال شماره دوستان ایرانسلی خود به سرشماره ۳۱۱۶ و دعوت آنها به تبدیل سیم‌کارتشان به 4G هر دو از ۱ گیگابایت اینترنت رایگان بهره‌مند شوید! این هدیه به محض شروع استفاده دوست شما از اینترنت 4G برای هر دوی شما فعال خواهد شد.

  1. ۲ گیگابایت اینترنت هدیه با دعوت از دوستانتان به سیم‌کارت دائمی

برای استفاده از این هدیه ابتدا شماره اعتباری دوستان ایرانسلی خود را به ۳۱۹۲ پیامک کنید و از این طریق آن‌ها را به تبدیل سیم‌کارت اعتباری خود به دائمی دعوت کنید. در صورتی‌که دوستان شما این دعوت را پذیرفته و سیم‌کارت اعتباری خود را‌به دائمی تبدیل کنند، بسته هدیه ۲ گیگابایتی یک‌ماهه برای شما فعال خواهد شد.

  1. 50 گیگابایت اینترنت هدیه دعوت از دوستان

با دعوت دوستان ایرانسلی خود به نصب و ورود به نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، هر دو ۵۰ گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنید!

سخن پایانی

سیم‌کارت ایرانسل ارائه دهنده‌ی طرح‌های تشویقی و جذاب برای مشترکین سیم‌کارت دائمی و اعتباری است. این طرح‌ها شامل هدایای اینترنت، تخفیف‌های ویژه، قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های متنوع است که باعث جذب رضایت مشترکین و کاهش هزینه‌ها می‌شود. همچنین، ایرانسل با بودن به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران و ارائه خدمات دیجیتال متنوع، تجربه‌ی استفاده را برای مشترکین بهبود می‌بخشد.

با انتخاب سیم کارت ایرانسل در آقای رند، شما می‌توانید از طرح‌های متنوع تلفن همراه، اینترنت، پیامک و ارتباطات بین‌المللی استفاده کنید و لذت ببرید. برای دسترسی راحت به تمام شماره های ثبت شده‌ی ایرانسل این بخش را مشاهده کنید.


آقای رند، بزرگترین هایپر خرید و فروش سیم کارت همراه اول / ایرانسل

شبکه اجتماعی: ویرگول

آقای رند بزرگترین و تنها مرجع خرید و فروش سیم کارت های صفر و کارکرده از تمامی اپراتورها در ایران و مستقر در تهران می باشد. همین حالا در آقای رند، می‌توانید به‌صورت رایگان آگهی خود را درج کنید و از تجربه‌ی منحصر به فرد خرید و فروش لذت ببرید!

تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، واحد 303 شمالی
اینماد آقای رند انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران(کسب و کار های اینترنتی) آقای رند

© 2023 Aghaye Rond. All Rights Reserved.