خرید و فروش سیم کارت رند 0912 کد 4

خرید و فروش سیم کارت رند 0912 کد 4

خرید و فروش سیم کارت رند 0912 کد 4

سیم کارت کد 4 در مقایسه با کد 1 و 2 از محبوبیت کمتری برخوردار است اما همیشه متقاضیان خرید و فروش خاص خود را داشته است. خرید این سرشماره برای کسانی که کسب و کار آنها وابسته به سیم کارت آنهاست مقرون به صرفه می باشد و خریداران این سرشماره برای خرید سیم کارت هزینه معقولی پرداخت می کنند. خیلی از افراد ترجیج می دهند به جای استفاده از سیم کارت های گران قیمت کد ۱ و ۲ با بودجه کمتر اقدام به خرید سیم کارت کنند. سرشماره کد 4 علاوه بر مصرف شخصی از پرستیژ مناسبی برای کسب وکار برخوردار است.

آقای رند مجموعه متنوعی از انواع سیم کارت های رند و غیر رند کد 4 را برای شما فراهم کرده است.

مقالات مرتبط:

سیم کارت همراه اول و نحوه فعال سازی آن

وام سیم کارت 0912 و تسهیلات سیم کارت | فوری

 

سیم کارت رند 0912 کد 4 چیست؟

اولین عددی که بعد از 0912 وجود دارد، کد سیم کارت گفته می ‌شود و به این دلیل که بعد از ۰۹۱۲ عدد 4 نمایش داده می شود سیم کارت با کد 4 شناخته می شود. به عنوان مثال شماره خط 0912432 کد 4 نام دارد زیرا بعد از عدد ۰۹۱۲، عدد 4 قرار گرفته است.

سیم کارت رند 0912 کد 4 صفر بهتر است یا کارکرده؟

سیم کارت های کارکرده کد 4 از جمله سیم کارت هایی می باشد که قیمت آن بسیار مناسب است، به طور کلی قیمت سیم کارت های صفر در هر اپراتوری و با هر پیش شماره ای ممکن است بسیار گران تر از سیم کارت های کارکرده آن باشند. از این رو می توانید به راحتی و با قیمت مناسب این نوع از سیم کارت ها خریداری نمایید. شما می توانید قیمت خط ۹۱۲ کد ۴ را در این بخش مشاهده کنید.

معرفی انواع رندی سیم کارت

مزایای خرید سیم کارت 0912 کد 4 صفر یا در حد صفر

  • سیم کارت های ۹۱۲ کد ۴ پرطرفدار هستند.
  • قیمت سیم کارت 912 کد 4 میان رده است.
  • سیم کارت 912 کد 4 از دسته سیم کارت های قدیمی و معتبر است.

 خرید اقساطی سیم کارت 0912 کد 4

اگر قصد دارید صاحب یک سیم کارت شوید اما قیمت‌ها برایتان گران است چه باید کرد؟

خرید خط 0912 قسطی یکی از آن راه‌حل‌های طلایی است که هم به درد یک شخص عادی می‌خورد و هم صاحب یک کسب‌‌‌و‌کار! با پرداخت مبلغِ کمی به عنوان پیش‌پرداخت، سیم کارت خود را تحویل می گیرید. از گذشته اینگونه مرسوم بوده که برای خرید هر محصولی به صورت اقساطی باید چک و یا سفته به امانت می‌گذاشتید و آوردن ضامن معتبر هم از دیگر مشکلات خرید اقساطی بود.

اما اکنون بدون نیاز به هیچ یک از این موارد می‌توانید خط خود را انتخاب و افزایش اعتبار خود را تضمین کنید. در واقع برای خرید شماره دائم همراه اول با شرایط اقساط به کسی جز خودتان احتیاج ندارید و فقط کافیست از همین حالا به شماره‌ای که دوست دارید فکر کنید.

پیشنهاد مطالعه:

خرید و فروش سیم کارت رند 0912 کد 1

خرید و فروش سیم کارت رند 0912 کد 2

خرید و فروش سیم کارت رند 0912 کد 3

خرید و فروش سیم کارت رند 0912 کد 5

توجه: توصیه می کنیم برای خرید قسطی سیم کارت جوانب احتیاط را هنگام عقد قرارداد، با شرایط گذار در نظر گرفته و خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید.

در آقای رند شرایط امنی برای خرید قسطی سیم کارت برای شما فراهم گردیده است.

خرید اقساطی سیم کارت همراه اول

سیم کارت کد 4 را چگونه بفروشیم؟

افرادی که قصد فروش سیم کارت خود را دارند ابتدا باید قیمت گذاری خط کد 4 خود را به کمک مراکز معتبر انجام دهند و قیمت روز خط خود را بدانند. به این نکنه توجه داشته باشید که قیمت خرید و فروش یک سیم کارت قطعا متفاوت است.

حتما در هنگام فروش به این نکات دقت کنید:

  • سیم کارت شما نباید طی ۲۰ روز گذشته تعویض یا انتقال سند داشته باشد.
  • قبض میان دوره خط را از طریق ۹۹۹۰ صفر کنید.
  • رجیستری گوشی خود را به خط دیگری منتقل کنید.
  • شماره خود را در سامانه های بانکی تعییر دهید.
  • در صورتی که از شماره خود در سامانه هایی مانند: (بورس سهام عدالت و یا...) استفاده می کنید شماره خود را تغییر دهید.

برای فروش سیم کارت خود می توانید وارد وبسایت آقای رند شده و با فروشندگان تماس بگیرید. در صورت نیاز می توانید با پشتیبانی آقای رند به شماره 09123137000 تماس بگیرید.

قیمت سیم کارت 0912 کد 4

معمولا سیم کارت غیر رند کد ۴ در حالت عادی ۲۵ درصد ارزانتر از کد ۳ می باشد. اما باید توجه داشته باشد که نوع تکرار و ترتیب اعداد تاثیر زیادی در قیمت گذاری سیم کارت کد ۴ دارد.

پیشنهاد مطالعه: استفاده از وام سیم کارت به عنوان راهکار جدید بانکی

در نهایت

امروزه سایت‌ها و یا سامانه‌هایی وجود دارند که به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می‌کنند. در این سایت‌ها می‌توانید هزاران هزار شماره را بررسی و انتخاب کنید و برای اطلاع از شرایط فروش آن نیازی به رفت‌و‌آمد نیست و به راحتی می‌توانید از طریق همین سایت‌ها شرایط را مشاهده کنید و با آگاهی بهتر و بیشتر اقدام به خرید کنید.

یکی از این سایت‌ها، آقای رند است و برای تحویل سیم کارت 0912 خود کافیست ابتدا شماره موردنظر خود را انتخاب و بعد از مشاهده شرایط با فروشنده آن برای بستن قرارداد و باقی مراحل تماس بگیرید.


آقای رند، بزرگترین هایپر خرید و فروش سیم کارت همراه اول / ایرانسل

 

آقای رند بزرگترین و تنها مرجع خرید و فروش سیم کارت های صفر و کارکرده از تمامی اپراتورها در ایران و مستقر در تهران می باشد. همین حالا در آقای رند، می‌توانید به‌صورت رایگان آگهی خود را درج کنید و از تجربه‌ی منحصر به فرد خرید و فروش لذت ببرید!

تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، واحد 303 شمالی
اینماد آقای رند انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران(کسب و کار های اینترنتی) آقای رند

© 2023 Aghaye Rond. All Rights Reserved.