خرید و فروش سیم کارت 0912 کد 1

خرید و فروش سیم کارت 0912 کد 1

خرید و فروش سیم کارت 0912 کد 1

همراه اول یکی از معتبرترین و بهترین برند های سیم کارت در ایران می باشد؛ این اپراتور یکی از اپراتورهایی می باشد که در ایران و زیر نظر نهادهای دولتی قرار دارد. از این رو اعتبار آن به نسبت دیگر اپراتورهای سیم کارت بیشتر می باشد. این اپراتور از قدیمی ترین اپراتور ها می باشد که سبب شده تا ارتباطات در ایران شکل بگیرد.

در مرحله اول این اپراتور فعالیت خود را تنها در کلانشهرها و پایتخت آغاز کرده بود و پس از آن با گذشت زمان میزان دسترسی و  آنتن دهی را در تمامی نقاط ایران ادامه داد. این اپراتور فعالیت خود را تنها با 9200 سیم کارت آغاز کرد و اکنون تعداد سیم کارت های آن از 68 میلیون نیز عبور کرده است و به اولین اپراتور ایرانی با این تعداد مخاطب دست پیدا کرده است. سیم کارت 0912 کد 1 تهران، یکی از انواع سیم کارت هایی می باشد که از نظر قیمتی در رتبه بالایی قرار دارد. بسیاری از افراد برای افزایش اعتبار کسب‌و‌کار خود ترجیح می دهند از سیم کارت رند همراه اول استفاده ‌کنند زیرا باعث اعتبار و اعنماد می شود.

مقالات مرتبط:

سیم کارت همراه اول و نحوه فعال سازی آن

فعال سازی رومینگ سیم کارت همراه اول

 

 

سیم کارت 0912 کد 1 چیست؟

به اولین عددی که بعد از پیش‌ شماره وجود دارد، کد سیم کارت گفته می ‌شود چون بعد از پیش شماره ۰۹۱۲ عدد ۱ نمایش داده می شود، سیم کارت با کد ۱ نام گذاری شده است. به عنوان مثال شماره خط ۰۹۱۲۱۳۲ کد 1 نام دارد. به این خاطر که بعد از عدد ۰۹۱۲، عدد ۱ قرار گرفته است.

سیم کارت کد 1 همراه اول تهران که ابتدا با سرشماره 09112 و بعد از تغییراتی با جابجایی چهارم و پنجم به 091212 تبدیل شد به دلیل اینکه قدیمی ترین و نخستین سر شماره تلفن سیار است از اعتبار بیشتری برخوردار بوده، و اکثر مدیران و یا کسبه قدیمی از سیم کارت کد ۱ برای کسب و کارشان استفاده می کنند.

در حال حاضر کد 1 دیگر توسط اپراتور عرضه نمی ‌شود و اگر قصد خرید سیم کارت 0912 کد 1 را دارید، می‌بایست از طریق فروشندگان فعال در بازار خرید و فروش خطوط 0912 کمک بگیرید.

سلب امتیاز سیم کارت همراه اول

سلب امتیاز سیم کارت 0912 کد 1

می‌ توان گفت دیگر خط ۰۹۱۲ کد ۱ صفر مخابرات (تا به حال فعال نشده و به نام کسی نخورده است) وجود ندارد. کلیه شماره‌ های موجود به صورت کم‌کارکرد یا کارکرده به فروش می ‌رسند. اما به دلیل قانون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتور می ‌تواند در صورت عدم پرداخت آبونمان و عدم استفاده از خط به صورت طولانی مدت، آن را سلب امتیاز کند.

 بنابراین پس از سلب مالکیت و تخلیه آن، مجددا به چرخه فروش بازگشته و با نام سیم کارت صفر (سلب امتیازی) به مشتری عرضه می ‌شود. البته اولین کد سیم کارت 12 به قدری ارزشمند است که برخی از آن برای سرمایه‌گذاری نیز استفاده می‌ کنند. معمولا روی پاکت سند خط، عبارت "صفر سلب امتیازی" نوشته شده است.

نکته: برای بررسی این موضوع می ‌توانید از دفاتر پیشخوان دولت و یا پشتیبانی همراه اول کمک بگیرید.

نگران تهیه سیم کارت رند نباشید زیرا شماره‌های 111، 112 و ... همچنان معامله می ‌شوند و شما می ‌توانید سیم کارت دائمی همراه اول کد یک با شماره دلخواه خود را در صفحه همه سیم کارت های آقای رند پیدا کنید.

چگونه سیم کارت رند همراه اول 0912 کد 1 ارزان بخرم؟

خطوط رند همراه اول جز گرانترین انواع خط هستند و به دلیل نوسانات بازار نرخ ثابتی ندارند. فاکتورهای مهمی در تعیین قیمت این پیش شماره تاثیر می گذارند مانند:

  • وضعیت سیم کارت
  • مرغوبیت سیم کارت

همانطورکه می دانید کد 1 صفر وجود ندارد و وضعیت همه سیم کارت های کد 1 کارده است. مرغوبیت سیم کارت مربوط به رند بودن آن است که در ادامه به معرفی انواع خطوط رند می پردازیم. پس اگر سیم کارتی هیچ نوع رندی نداشته باشد قیمت مناسب تری دارد.

برای خرید سیم کارت کد 1 ارزان، می توانید از بین خرید اقساطی یا پرداخت مبلغ بصورت کامل و یکجا، خرید اقساطی را انتخاب کنید. در آقای رند امکان خرید و فروش اقساطی سیم کارت 0912 بدون نیاز به ضامن وجود دارد.

تعرفه سیم کارت کد 1

قیمت سیم کارت 0912 کد 1

قیمت گذاری سیم کارت 0912 کد ۱ معمولی و رند با توجه به وضعیت بازار و میزان عرضه و تقاضا مشخص می شود. اما شاخصه های دیگری نیز در تعیین قیمت کد 1 موثر خواهد بود.

تکرار عدد ۱ در ابتدای شماره، بیشترین تاثیر را در قیمت و محبوبیت کد ۱ دارد و برای سه عدد اول، ۱۱۱ محبوب ترین ها در سیم کارت کد ۱ هستند.

لازم به توضیح است بر خی از شماره های خاص و بسیار رند خارج از عرف و به صورت سلیقه ای قیمت گذاری و معامله می شوند که در برخی موارد ممکن است تا چند میلیارد تومان بر روی یک شماره کد ۱ رند و خاص قیمت گذاری انجام شود.

چنانچه به دنبال فروش سیم کارت 0912 کد 1 هستید و می خواهید قیمت در بیاورید بهتر است از فردی که در این زمینه اطلاعات و تجربه دارد کمک بگیرید. برای مثال کارشناس خط آقای رند، با نرخ‌ها سروکار دارد و در جریان میزان تغییرات است.

فروش اقساطی سیم کارت کد 1

سیم‌ کارت، ابزاری برای برقراری ارتباط بین افراد می‌ باشد که می‌ توانید با شماره‌گیری با مقصد مورد نظر ارتباط برقرار کنید و یا به شبکه اینترنت متصل شوید. یکی از راه هایی که می توانید با استفاده از آن به راحتی سیم کارت کد 1 خود را خریداری کنید تهیه سیم کارت به روش قسطی می باشد. فروش اقساطی سیم کارت دائمی همراه اول 0912 در این روز ها به دلیل بالا رفتن قیمت سیم کارت بسیار مرسوم شده است. در این شیوه از خرید شما می توانید با سود بسیار کمی و بدون ضامن خط مورد نظرتون را خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه:

خرید و فروش سیم کارت رند 0912 کد 2

خرید و فروش سیم کارت رند 0912 کد 3

خرید و فروش سیم کارت رند 0912 کد 4

خرید و فروش سیم کارت رند 0912 کد 5

 

معرفی انواع سیم کارت رند

جذابیت سیم کارت های رند به دلیل آنکه به خاطر سپردن آنها آسان بود و بسیاری از کسب و کارها برای فعالیت های تبلیغاتی از آنها بهره می برند، باعث شد از دیگر سیم کارت ها جدا شوند و طرفداران بیشتری پیدا کند. خطوط رند انواع گوناگونی دارد که لیست کامل این خطوط را در مقاله "آموزش اختصاصی تشخیص انواع رند" می توانید پیدا کنید. اما معروفترین انواع رند که در قیمت گذاری بسیار تاثیر میگذارد شامل:

  • رند آیینه‌ای
  • رند پله‌ای
  • رند ترتیبی
  • رند هفت رقم یکی

در نهایت

خرید سیم کارت 0912 کد 1،  یکی از گزینه هایی است که می توانید برای سرمایه گذاری در سیم کارت در نظر بگیرید. سیم کارت کد یک برای سرمایه گذاری به شما یک موقعیت عالی می باشد. خط کد یک دارای انواع متفاوتی می باشد بر اساس وضعیت و مرغوبیت، قیمت های متفاوتی دارد. خرید خط همراه اول یکی از راه های سرمایه گذاری می باشد. اگر به دنبال روشی جدید برای سرمایه گذاری هستید می توانید وارد بازار سیم کارت شوید. در آقای رند انواع خطوط دائمی و اعتباری از اپراتورهای مختلف وجود دارد که می توانید قیمت ها را بر اساس نوع کد و نوع رند بودن مشاهده و اقدام به خریداری کنید.


آقای رند، بزرگترین هایپر خرید و فروش سیم کارت همراه اول / ایرانسل

آقای رند بزرگترین و تنها مرجع خرید و فروش سیم کارت های صفر و کارکرده از تمامی اپراتورها در ایران و مستقر در تهران می باشد. همین حالا در آقای رند، می‌توانید به‌صورت رایگان آگهی خود را درج کنید و از تجربه‌ی منحصر به فرد خرید و فروش لذت ببرید!

تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، واحد 303 شمالی
اینماد آقای رند انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران(کسب و کار های اینترنتی) آقای رند

© 2023 Aghaye Rond. All Rights Reserved.