وام سیم کارت 0912 و تسهیلات سیم کارت| فوری

وام سیم کارت 0912 و تسهیلات سیم کارت| فوری

وام سیم کارت 0912 و تسهیلات سیم کارت| فوری

بسیار افراد برای اینکه طبق برنامه ریزی های زندگی خود پیش روند، مبلغ معینی را تعیین می کنند و برای جمع آوری هر چه زودتر آن تلاش می کنند. اما در این مسیر ممکن است با مشکل مواجه و بدهکار شوند. اما یک روش بسیار سریع و کاملا درست در پیش روی شما وجود دارد. دارندگان سیم کارت های دائمی همراه اول در صورت تمایل به دریافت وام سیم کارت می توانند تا 90%  و در برخی موارد 100% ارزش روز خط خود را به عنوان وام در کمترین زمان دریافت کنند. در ادامه می خواهیم مراحل دریافت تسهیلات سیم کارت به طور کامل بررسی کنیم.

مقالات مرتبط:

سرمایه گذاری با خرید سیم کارت رند 0912

ارزش گذاری سیم کارت برای دریافت وام = 02144444449

 

وام سیم کارت 0912 چیست؟

وام سیم کارت یک نوعی از دریافت وام است که شما نسبت به ارزش سیم کارت خود، 90 درصد آن را وام می گیرید. این وام می تواند در اقساط 1 تا 6 ماه با بهره ای ناچیز باشد که باید باز پرداخت شود. در نظر داشته باشید که سیم کارت های 0912 واجد به دریافت وام سیم کارت هستند و نسبت به نوع رندی و شماره های بعدی آن قیمت گذاری می شود.

مشاوره دریافت وام سیم کارت 0912

همانطور که می دانید در ایران گرفتن وام در مبالغ بالا زمانبر است و دردسرهایی دارد (داشتن ضامن معتبر) که منجر می شود روند کار سخت و دشوار باشد. اما آقای رند بستری را فراهم کرده که شما بتوانید با داشتن سیم کارت همراه اول خیلی سریع تر و راحت تر وام دریافت کنید.

در ابتدا باید بدانید که سیم کارت شما سرمایه و اعتبار شماست. چرا که در صورت داشتن سیم کارت همراه اول 0912 شما می توانید وام در مبالغ بالا دریافت کنید و به چیز دیگری نیاز ندارید. گرفتن وام بر روی سیم کارت کاملا قانونی می باشد و مورد تایید مخابرات است.

وام سیم کارت همراه اول

 

شرایط وام سیم کارت 0912

شما با زدن سند مالیکت سیم کارت خود به نام شخصی که از آن وام می گیرید، نسبت به ارزش آن، در حدود 90 درصد آن را می توانید وام بگیرید. در نظر داشته باشید که این وام فقط به خط های دائمی همراه اول تعلق میگیرد.

همچنین این وام در کوتاه ترین زمان ممکن، یعنی زیر یک ساعت با داشتن مدارک مورد نیاز، صورت می گیرد و مبلغ، به حساب یا کارت بانکی شما واریز می شود.

لازم به ذکر است که ارزش خطوط 0912 باید بالای 10 میلیون تومان باشد و با توجه به رشد تورم بر اثر گذر زمان ارزش آنها بیشتر و بیشتر می شود. (توجه داشته باشید که کدهای 1 و 2 ارزش افزوده بیشتری خواهند داشت).

هنگام گرفتن وام باید به این دو نکته دقت کنید:

  • در 20 روز قبل از عقد قرارداد وام، تغییر نام روی خط شما نبوده باشد.
  • در 20 روز قبل از عقد قرارداد وام، اقدام به تعویض سیم کارت نکرده باشید

خرید اقساطی سیم کارت همراه اول 0912

مزایای دریافت وام سیم کارت 0912

به صورت خلاصه مزیت های وام سیم کارت موارد زیر می باشند :

  • برای گرفتن وام سیم کارت دیگر نیاز به طی کردن مراحل اداری چند روزه ندارید.
  • وام را در کوتاهترین زمان بدون داشتن ضامن، فوری می‌گیرید.
  • پرداخت وام به شماره حسابی که خودتان معرفی کنید انجام می‌شود.
  • تعیین تعداد ماه و مبلغ هر قسط در بازپرداخت آن به عهده خود شما می‌باشد.
  • بعد از دریافت وام می توانید باز هم از سیم کارت خود استفاده کنید.
  • اعتبار و وجه شغلی شما حفظ خواهد شد.
  • مشتریان و دوستان خود را روی خط 0912 خود خواهید داشت.
  • پرداخت اقساط ماه به ماه منجر به سود نقدی شما خواهد شد.

بدون ضامن وام سیم کارت دریافت کنید

مدارک لازم جهت وام سیم کارت 0912

در دریافت وام سیم کارت، مدارک خاصی مورد نیاز نیست و بسیار ساده هستند که به شرح زیر هستند.

  • حضور صاحب سیم کارت
  • همراه داشتن کارت شناسایی (کارت ملی)
  • همراه داشتن خود سیم کارت
  • در صورت نیاز همراه داشتن سند مالکیت سیم کارت

در نظر داشته باشید که در دریافت وام سیم کارت، هیچ گونه ضامن نیاز نیست و فقط باید موارد بالا در حین درخواست وام سیم کارت همراه متقاضی باشد.

در صورت کامل بودن مدارک، تمامی مراحل دریافت وام در کوتاه ترین زمان ممکن، در حدود 1 ساعت انجام و مبلغ درخواست شده به حساب و شماره کارت متقاضی، واریز می شود.

 

سیم کارت رند 0912 کد 1

سیم کارت رند 0912 کد 2

 

وام سیم کارت به چه خط هایی داده می شود؟

از مهم ترین سوالاتی که پرسیده می شود این است که وام سیم کارت به چه خط هایی تعلق می گیرد و چه قیمت هایی را به آن ارزش می دهند.

این وام فقط به دارندگان سیم کارت های 0912 تعلق می گیرد و به هیچ سیم کارت دیگری مانند ایرانسل، تالیا و رایتل تعلق نمی گیرد. حتی با شرایطی چون رند بودن خط، دائمی بودن خط، ارزشمند و قیمت بالا بودن خط و شما فقط می توانید با سیم کار ت همراه اول با پیش شماره 0912 درخواست وام سیم کارت دهید.

اکثر این سیم کارت ها از ارزشمندی و رند بودن خاصی برخودار هستند که باعث می شود سیم کارت شما محبوب شناخته شود و در بازار قیمت بالایی داشته باشد.

مبلغ وام از حداقل 1 میلیون تومان می باشد و با توجه به قیمت روز سیم کارت 0912 شما سقف آن مشخص می شود _ 90% الی 100% ارزش روز خط شما. پرداخت وام با عقد قرارداد رسمی اجاره به شرط تملیک فی مابین نماینده همراه اول یا شخص موجر و طرف مستاجر یا استفاده کننده خط انعقاد میگردد که کاملا رسمی و قانونی می باشد. بازپرداخت وام (از یک ماه تا 6 ماه) با توجه به شرایط دلخواه شما صورت می گیرد.

به منظور ارزش گذاری دقیق سیم کارت و بهره مندی از وام، می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مورد نظرتون مراجعه و یا با کارشناسان آقای رند تماس بگیرید. البته در نظر داشته باشید که در صورت متناسب بودن خط شما برای دریافت وام سیم کارت، مبلغ آن نسبت به نیاز متغیر است و می توانید آن را حتما اعلام کنید.

از طرفی اقساط وام سیم کارت نسبت به شرایط موجود و درخواست خود متقاضی، از 1 ماه تا 6 ماه متغیر با بهره بسیار ناچیز می باشد. پس از اتمام اقساط و  باز پرداخت مبلغ دریافتی، سند سیم کارت شما به طور کامل به نام خودتان برگردانده می شود.

برای قیمت و ارزش گذاری سیم کارت خود می توانید با آقای رند در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن ارزش گذاری سیم کارت شما را انجام می دهند تا نسبت به نیاز خود اقدام به دریافت وام سیم کارت کنید.


آقای رند، بزرگترین هایپر خرید و فروش سیم کارت همراه اول / ایرانسل

اطلاعات بیشتر: 02144444449

لینک مرتبط: ویرگول

آقای رند بزرگترین و تنها مرجع خرید و فروش سیم کارت های صفر و کارکرده از تمامی اپراتورها در ایران و مستقر در تهران می باشد. همین حالا در آقای رند، می‌توانید به‌صورت رایگان آگهی خود را درج کنید و از تجربه‌ی منحصر به فرد خرید و فروش لذت ببرید!

تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، واحد 303 شمالی
اینماد آقای رند انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران(کسب و کار های اینترنتی) آقای رند

© 2023 Aghaye Rond. All Rights Reserved.