جشن یلدا با هدایای ویژه ایرانسل در سال ۱۴۰۲

جشن یلدا با هدایای ویژه ایرانسل در سال ۱۴۰۲

جشن یلدا با هدایای ویژه ایرانسل در سال ۱۴۰۲

یلدا، شب طولانی‌ترین شب سال در تقویم ایرانی است که با پایان دوران تاریکی و آغاز روزهای روشن و گرمای بهار جشن گرفته می‌شود. این شب به عنوان یکی از جشن‌های سنتی و تاریخی ایران، مورد توجه ویژه‌ای قرار دارد. در این شب، خانواده‌ها و دوستان گرد هم می‌آیند تا با هم بخوانند، بخندند و از حال هم باخبر شوند. اما امسال، ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با ارائه هدایای ویژه، این شب را به یک تجربه دیجیتال جذاب تبدیل می‌کند.

تاریخچه جشنواره های یلدایی ایرانسل

در 5 سال گذشته، ایرانسل به عنوان یکی از بزرگترین و پیشروترین اپراتورهای دیجیتال در ایران، جشنواره‌های متعددی را برگزار کرده و به جامعه دیجیتال و فرهنگی کشور مشارکت فراوانی فراهم کرده است. این جشنواره‌ها با هدف ارتقاء تجربه مشتریان و ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان برگزار می‌شوند. در زیر به برخی از جشنواره‌های برجسته ایرانسل در 5 سال گذشته اشاره می‌شود:

  • جشنواره "آسمان ارتباطات" (۱۳۹۷):

ایرانسل با برگزاری جشنواره "آسمان ارتباطات" در سال ۱۳۹۷ به مشتریان خود فرصتی فراهم کرد تا با اشتراک گذاشتن داستان‌ها و تجارب خود، جوایز ارزشمندی از جمله گوشی‌های هوشمند و اینترنت رایگان برنده شوند.

  • جشنواره "پرشین تلکام" (۱۳۹۸):

جشنواره "پرشین تلکام" در سال ۱۳۹۸ به عنوان یک جشنواره بزرگ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد. در این جشنواره، ایرانسل امکان شرکت مشتریان در مسابقات مختلف با جوایز گران‌قیمتی از جمله گوشی‌های هوشمند و تجربه‌های خاص را فراهم کرد.

  • جشنواره "نیم‌میلیون مشتری خوش‌فکر" (۱۴۰۱):

در سال ۱۴۰۱، ایرانسل با برگزاری جشنواره "نیم‌میلیون مشتری خوش‌فکر" به یک نیم‌میلیون مشتری خود این فرصت را داد تا با مشارکت در مسابقات مختلف، جوایزی ارزشمند از جمله خرید گوشی‌های هوشمند و تجربه‌های خاص را به دست آورند.

  • جشنواره "یلدا با ایرانسل" (۱۴۰۲):

۴+۴۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی:

از تاریخ ۳۰ آذر تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۲، مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی را به صورت رایگان دریافت کنند. برای فعال‌سازی این هدیه، کافیست که کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* را شماره‌گیری کنید یا به بخش پیشنهادها در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید. این امکان به شما این فرصت را می‌دهد تا با دوستان و خانواده‌تان از راه دور بیشتر صحبت کنید و از ارتباط دیجیتال بهره‌برداری کنید.

شگفت‌انگیز ۴۰ گیگابایتی:

بخش "تکان شگفت‌انگیز" در سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، برای مشترکان این اپراتور یکی از مهم‌ترین نقاط جذابیت دارد. در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی ۱۴۰۲، ۱۴۰۲ کاربر مشترک اینترنت همراه ایرانسل، ۴۰ گیگابایت اینترنت به عنوان هدیه دریافت می‌کنند. این هدیه به صورت تصادفی و برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل قابل دسترسی است. برای شرکت در این قرعه‌کشی، کافیست به بخش تکان شگفت‌انگیز در صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه کنید و گوشی همراه خود را تکان دهید. این گیگابایت‌ها به شما این فرصت را می‌دهند تا از اینترنت با سرعت بالا برای تماشا، مکالمه، و استفاده از اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌تان بهره‌برداری کنید.

سخن پایانی:

یلدا امسال با هدایای ویژه ایرانسل به یک تجربه خاص تبدیل می‌شود. این اپراتور دیجیتال بزرگ، با ارائه این هدایا، ارتباطات دیجیتال را در این شب سنتی تقویت کرده و به شما این فرصت را می‌دهد تا از راحتی و جذابیت خدماتش بهره‌برداری کنید. از شب یلدا تا سال‌های آینده، ایرانسل به عنوان یک همراه قابل اعتماد باشد و همیشه مشتریان خود را سپاسگزاری کند.


آقای رند، بزرگترین مرجع تخصصی خرید و فروش سیم کارت در ایران

آقای رند بزرگترین و تنها مرجع خرید و فروش سیم کارت های صفر و کارکرده از تمامی اپراتورها در ایران و مستقر در تهران می باشد. همین حالا در آقای رند، می‌توانید به‌صورت رایگان آگهی خود را درج کنید و از تجربه‌ی منحصر به فرد خرید و فروش لذت ببرید!

تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، واحد 303 شمالی
اینماد آقای رند انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران(کسب و کار های اینترنتی) آقای رند

© 2023 Aghaye Rond. All Rights Reserved.