آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

شماره مجازی یک نوع شماره تلفن است که وجود فیزیکی ندارد و بدون نیاز به سیم کارت، امکانات یک شماره واقعی را ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، این سرویس به عنوان یک تلفن مجازی عمل می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به سیم کارت با پیش شماره‌های مختلف از امکانات ارتباطی مانند تماس و پیامک بهره‌مند شوند. در دنیای امروز، داشتن یک شماره مجازی به یکی از چالش‌های روزمره افراد تبدیل شده است، زیرا بسیاری از افراد برای استفاده از سرویس‌های بین‌المللی به چنین شماره‌هایی نیاز دارند. خرید شماره مجازی برای افراد بسیاری یک فرصت عالی است که می‌توانند برای کسب‌وکار یا حتی استفاده شخصی خود از آن بهره‌مند شوند. برای ساخت شماره مجازی رایگان، افراد می‌توانند از راه‌ها و برنامه‌های مختلفی استفاده کنند که در این مقاله از آقای رند به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌شود.

مقالات مرتبط:

 چگونه از تنظیمات گوشی بفهمیم که هک شده ایم؟

نقش هوش مصنوعی در خرید سیم کارت و تجربه مشتری

آیفون 15 در مقابل آیفون 14

 

کاربردهای ساخت شماره مجازی:

پس از اینکه سوال "شماره مجازی چیست؟" پاسخ داده شده است، حالا نگاهی به کاربردهای این سرویس می اندازیم. یکی از مهمترین کاربردهای ساخت شماره مجازی بهبود ارتباط با مشتریان است. در دنیای امروز، برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان یکی از عوامل اصلی موفقیت در هر کسب و کار است. کسب‌وکارها اغلب از شماره‌های مجازی به جای خطوط تلفن ثابت استفاده می‌کنند تا ارتباط موثرتری با مشتریان برقرار کنند. این روش از مزایایی چون عدم محدودیت مکانی، بی‌نیازی از سیم‌کارت، ایجاد اکانت‌های مختلف، قابل استفاده در دستگاه‌های متعدد، بی‌نیازی از احراز هویت، و حفظ حریم خصوصی برخوردار است.

یکی از مهمترین کاربردهای شماره مجازی برای کاربران ایران ساخت اپل آیدی است. برای این که بتوانید از محصولات اپل همچون آیفون ها و مک بوک ها استفاده کنید لازم است که ابتدا یک اپل آیدی ایجاد کنید. اپل آیدی حساب کاربری شما است و برای یکی کردن اطلاعات محصولات اپل، استفاده از آیتونز و اپ استور، وارد شدن به حساب کاربری آیکلود و حتی برای پیدا کردن آیفون یا لپ تاپ گمشده مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از کاربردهای رایج دیگر شماره مجازی، استفاده در ساخت اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف است. با داشتن یک شماره مجازی، می‌توانید بدون نیاز به خرید سیم ‌کارت جدید برای هر اکانت، حساب‌های متعددی بسازید که این اقدام می‌تواند هزینه‌های شما را کاهش دهد.

شماره مجازی و ساخت اپل آیدی

همچنین، شماره‌های مجازی امکان برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک با افراد در کشورهای خارجی را با سهولت بیشتر و با هزینه‌های کمتری فراهم کرده‌اند. برقراری تماس با کشورهای خارجی نه‌تنها نیازمند خرید سیم‌کارت‌های خارجی است، بلکه هزینه‌های تماس نیز به شدت افزایش پیدا می‌کند. شماره مجازی این مشکلات را برطرف کرده و امکان ارتباط با جهان را با هزینه کمتری فراهم می‌کند.

از دیگر کاربردهای شماره‌های مجازی می‌توان به حفظ موقعیت مکانی اشخاص اشاره کرد. با استفاده از این شماره‌ها، افراد می‌توانند از داخل ایران با پیش‌شماره کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنند بدون اینکه موقعیت مکانی شان برای دیگران قابل دسترس باشد.

و در نهایت، یکی از مهم‌ترین کاربردهای ساخت شماره مجازی رایگان، تحریم بسیاری از سایت‌ها و سرویس‌های خارجی است. با استفاده از شماره مجازی، امکان استفاده از خدمات سایت‌ها و پلتفرم‌های بین‌المللی که به دلیل تحریم دسترسی به آن‌ها محدود شده است، برای کاربران ایرانی ممکن می‌شود.

نحوه ساخت شماره مجازی رایگان:

برای ساخت شماره مجازی رایگان، می‌توانید از اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلفی استفاده کنید که این امکان را فراهم می‌کنند. اما نکته حائز اهمیت در اینجا، انتخاب اپلیکیشن‌های قابل اعتماد و معتبر است. زیرا بسیاری از این برنامه‌ها، امکان لو رفتن حریم خصوصی و اطلاعات شخصی را دارند. به عنوان مثال، اسکایپ یکی از اپلیکیشن‌هایی است که می‌توانید از آن برای ساخت شماره مجازی استفاده کرده و از آن برای وریفای سایت‌ها و ایجاد اکانت‌ها بهره‌مند شوید.

برای حفظ امنیت اطلاعات شخصی، مهم است که پیش از استفاده از هر اپلیکیشن، اعتبار آن را بررسی کنید. به این منظور، توصیه می‌شود برنامه مورد نظر خود را تنها از منابع معتبر مانند گوگل‌پلی یا اپ‌استور دانلود کرده و از برنامه‌های ناشناس استفاده نکنید. همچنین بعد از نصب برنامه، به مجوزهای درخواستی اپلیکیشن توجه کامل داشته باشید و تنها مجوزهای لازم را به آن‌ها بدهید. با این همه مراقبت، حتماً باید به یاد داشته باشید که شماره مجازی رایگان نهایتاً امانت و اعتبار شماره‌های مجازی پولی را ندارد و استفاده از آن‌ها برای امور حیاتی با ریسک بالایی همراه است.

نحوه ساخت شماره مجازی رایگان

مراحل ساخت شماره مجازی:

1. انتخاب اپلیکیشن: برای شروع، اپلیکیشن مناسبی انتخاب کنید. مطمئن شوید که این اپلیکیشن از منابع معتبر دانلود شده باشد.

2. نصب و ثبت‌نام: برنامه را دانلود و نصب کنید، سپس با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام کنید.

3. انتخاب شماره: پس از ثبت‌نام، شما به لیستی از شماره‌های مجازی دردسترس، دسترسی پیدا می کنید. یک شماره را انتخاب کنید.

4. وریفای شماره: بعد از انتخاب شماره، باید آن را با کد تأیید وریفای کنید تا استفاده موثری از آن داشته باشید.

5. استفاده از شماره: حالا می‌توانید از شماره مجازی خود برای ورود به سایت‌ها، ایجاد اکانت‌ها یا هر موارد دیگری که نیاز به شماره مجازی دارند، استفاده کنید.

مراحل ساخت شماره مجازی رایگان در برنامه  Temp Number

برنامه Temp Number یکی از برنامه‌های پربازده برای ساخت شماره‌های مجازی کشورهای مختلف است. شماره‌های ارائه شده از سمت این برنامه از کیفیت خوبی برخوردار بوده و درصد رضایت بالایی در میان کاربران خود داشته است. برای آموزش نحوه ساخت شماره مجازی رایگان، مراحل ساخت شماره در این برنامه را توضیح خواهیم داد.

 مرحله 1: دانلود و نصب برنامه  Temp Number

ابتدا برنامه Temp Number را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید. (لینک دانلود برنامهدانلود Temp Number نسخه اندروید(

مرحله دوم: ثبت درخواست شماره مجازی

وارد برنامه Temp Number شده و روی دکمه Get Free Number کلیک کنید.

مرحله سوم: انتخاب ریجن شماره

از بین لیست کشورها، ریجن مورد نظر خود را برای گرفتن شماره مجازی رایگان انتخاب کنید.

مرحله چهارم: انتخاب شماره مجازی

در لیست شماره‌های مجازی ارائه شده، شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید. (در نظر داشته باشید که شماره‌های رایگان پیش از شما در اختیار سایر افراد بوده‌اند.)

مرحله پنجم: بررسی inbox

در صورت استفاده از شماره مجازی برای ساخت اکانت، کد فعالسازی در قسمت inbox در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ارسال و دریافت پیامک با شماره مجازی کانادا و آمریکا

برنامه های رایگان ساخت شماره مجازی

در جهت استفاده از خدمات شماره مجازی، برنامه‌های مختلفی وجود دارند که به کاربران این امکان را می‌دهند. یکی از این برنامه‌ها که به ویژه مورد توجه قرار گرفته است، برنامه Textnow می‌باشد.

برنامه Textnow:

یکی از برنامه‌های محبوب برای ساخت شماره مجازی است. این برنامه امکان ایجاد شماره مجازی رایگان را فراهم می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق این شماره، تماس بگیرند و پیامک ارسال کنند.

مزایا:

  • رایگان بودن
  • پشتیبانی از امکانات ارتباطی
  • قابل استفاده در دستگاه‌های متعدد

لینک‌های دانلود برنامه:

دانلود برنامه Textnow نسخه اندروید

دانلود برنامه Textnow نسخه ios

 

برنامه  :TextPlus

یکی دیگر از برنامه‌های معتبر برای دریافت و ساخت شماره مجازی رایگان است که به کمک آن می‌توانید از خدماتی مانند خدمات یک شماره تلفن واقعی استفاده کنید. با این برنامه می‌توانید در ایران حضور داشته باشید و در عین حال از یک شماره ثابت آمریکایی استفاده کنید. در ادامه به بررسی مزایای ساخت این شماره مجازی می‌پردازیم.

مزایا:

  • بهره مندی از تمامی امکانات یک خط ثابت در آمریکا یا کانادا
  • شماره رایگان
  • تماس‌های صوتی و تصویری رایگان
  • پیامک‌های رایگان
  • قابل استفاده در دستگاه‌های متعدد
  • پشتیبانی از ویژگی‌های تماس اینترنتی

لینک های دانلود برنامه:

دانلود برنامه TextPlus نسخه اندروید

دانلود برنامه TextPlus نسخه  ios

 

برنامه SafeUM:

سایر برنامه‌های ساخت شماره مجازی رایگان تنها امکان ساخت شماره مجازی آمریکا و کانادا را ارائه می دهند؛ اما اپلیکیشن سیف.یو.ام به شما کمک می‌کند که به صورت رایگان یک شماره از کشور لاتویا با کد 371+ داشته باشید.

این برنامه در سیستم عامل های اندروید و IOS قابل استفاده بوده و برای ساخت اکانت شبکه های اجتماعی مناسب است. توجه داشته باشید که شماره های این برنامه تنها تا دو هفته در دسترس شما باقی خواهد ماند و پس از آن شماره شما به شخص دیگری داده می‌شود؛ پس اگر برا ساخت حساب شبکه‌های اجتماعی از SafeUM  استفاده می‌کنید، برای جلوگیری از دسترسی سایر افراد به حریم خصوصی خود حتما تایید دومرحله ای را فعال کنید.

مزایا:

  • امکان ساخت شماره مجازی کشور لاتویا به صورت کاملاً رایگان
  • استفاده از این برنامه به عنوان یک پیام‌رسان پرسرعت
  • امکان برقراری تماس صوتی و تصویری امن
  • امکان ایجاد سه حساب کاربری به صورت همزمان در یک گوشی

لینک های دانلود برنامه:

دانلود برنامه SafeUM نسخه اندروید

دانلود برنامه SafeUM نسخه  ios

ساخت شماره مجازی رایگان از طریق سایت:

برای ساخت شماره مجازی رایگان، علاوه بر استفاده از اپلیکیشن‌ها، می‌توانید از سایت‌های معتبر متخصص در این زمینه استفاده کنید. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند بدون نیاز به برنامه و اپلیکیشن مخصوص، از سایت‌های معتبر برای ساخت شماره مجازی استفاده کنند. پیش از هر چیز، به منظور حفظ امانت و حریم خصوصی، از اعتبار سایت ارائه دهنده شماره مطمئن شوید. در ادامه به معرفی برخی از سایت‌های ساخت شماره مجازی رایگان می‌پردازیم.

receive-smss: در این سایت می‌توانید به صورت رایگان و پرمیوم شماره‌های مجازی کشورهای آمریکا، روسیه، اسپانیا، هلند، آلمان، اوکراین، هند، فرانسه، انگلستان و ... را دریافت کنید.

7sim.net: این سایت تعدادی شماره عمومی از کشورهای روسیه، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا، اسپانیا، بلژیک، سوئد و ... را ارائه می‌دهد که از دسته شماره‌های مجازی رایگان می‌باشند.

sms.sellaite: این سایت شماره مجازی کشور استونی را برای دریافت پیامک آنلاین ارائه می‌کند. این سایت شماره‌های مجازی که کار نمی‌کنند را به سرعت شناسایی کرده و از لیست شماره‌ها حذف می‌کند.

freesmscenter: شماره‌های مجازی رایگان از 9 کشور سوئد، چین، پولند، آمریکا، انگلستان، کانادا، روسیه، هنگ کنگ، استرالیا را ارائه می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید که به دلیل ترافیک بالا، ممکن است نمایش پیام‌ها در این سایت با تاخیر انجام شود.

freephonenum: این سایت شماره تلفن‌های جدید از 2 کشور آمریکا و کانادا را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سایت هر 2 هفته یک بار شماره‌های خود را آپدیت می‌کند.

سخن پایانی

در نهایت، با توجه به اهمیت امنیت در مبحث شماره‌های مجازی رایگان، پیشنهاد می‌شود که در انتخاب بین شماره‌های رایگان و پولی، به اعتبار و قابلیت اطمینان پلتفرم ارائه دهنده توجه کنید. همچنین، اگر به دنبال انجام کارهای حیاتی و مهم یا حتی رد و بدل اطلاعات حساس خود هستید، بهتر است از شماره‌های مجازی پولی استفاده کنید.

در این مقاله به معرفی چندین اپلیکیشن و سایت معتبر برای ساخت شماره مجازی رایگان پرداختیم، اما تجربیات شما هم می‌تواند در توسعه این لیست مفید باشد. پس اگر شما نیز تجربه استفاده از این برنامه‌ها را دارید، خوشحال می‌شویم که نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. این اطلاعات می‌توانند به سایر کاربران در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای خود کمک کنند.


آقای رند، بزرگترین مرجع تخصصی خرید و فروش سیم کارت در ایران

شبکه اجتماعی: ویرگول

آقای رند بزرگترین و تنها مرجع خرید و فروش سیم کارت های صفر و کارکرده از تمامی اپراتورها در ایران و مستقر در تهران می باشد. همین حالا در آقای رند، می‌توانید به‌صورت رایگان آگهی خود را درج کنید و از تجربه‌ی منحصر به فرد خرید و فروش لذت ببرید!

تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، واحد 303 شمالی
اینماد آقای رند انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران(کسب و کار های اینترنتی) آقای رند

© 2023 Aghaye Rond. All Rights Reserved.