پیش شماره 0900 سیم کارت دائمی ایرانسل

پیش شماره 0900 سیم کارت دائمی ایرانسل

پیش شماره 0900 سیم کارت دائمی ایرانسل

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است. این اپراتور بزرگ، پیش شماره های زیادی را ارائه کرده است که پیش شماره ۰۹۰۰ ایرانسل یکی از جدیدترین آن هاست. این پیش شماره ای که برای نسل متمایز می باشد که در ۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به صورت رسمی به پیش شماره های کشور افزوده شد.

اپراتور “ایرانسل” اعلام کرده است که با فعال شدن این پیش شماره علاقه مندان خرید سیم کارت می توانند سیم کارت دائمی ایرانسل را با این پیش شماره خریداری کنند. همچنین این امکان وجود دارد تا این سیم کارت را با شماره مورد نظر خود انتخاب کنید. پیش شماره ۰۹۰۰ ایرانسل علاوه بر داشتن شماره های رند در سه سطح تک ستاره، دو ستاره و سه ستاره ارائه شده است.

مقالات مرتبط:

سیم کارت ایرانسل| سیم کارت اعتباری یا دائمی؟

فعال سازی رومینگ سیم کارت ایرانسل در خارج از کشور

 

 

پیش شماره بی حرف پیش

رویکرد ایرانسل در ارائه محصول نوین خود یعنی سیم‌کارت‌ هایی با پیش‌شماره ۰۹۰۰، متمایز از تمامی محصولات و خدماتی‌ست که تا کنون ارائه داده است.

این محصول، نخستین پیش ‌شماره رُند در شبکه ارتباطات و مخابرات ایران است که در آن پس از کد ملی ۰۹، جز عدد ۰ که معرف «هیچ» است، عدد دیگری وجود ندارد.

با وجود این ویژگی متمایز، مشترکینی که اقدام به خرید پیش ‌شماره ۰۹۰۰ می‌کنند، چیزی بیش از یک شماره رُند را می‌خرند؛ چیزی که بیانگر نوعی از سبک زندگی خاص و مبتنی بر نوعی از هوشمندی، انضباط و ا‌ست. سبک زندگی‌ای که در آن تلاش می ‌شود مولفه ‌ها و عناصری که منجر به بی‌ثباتی، آشفتگی، بی‌نظمی و بی‌اخلاقی می ‌شوند، زدوده شده یا به تعبیر عددی، به سمت صفر میل کنند.

پیشنهاد مطالعه: مرجع کامل کدهای دستوری سیم کارت اعتباری ایرانسل

 

به باور ایرانسل، مشترکین دارای پیش‌شماره ۰۹۰۰، به «سلام بی خداحافظی» معتقدند، چون خواهان روابطی پایدار و مستحکم با دیگرانند، «آینده بی تردید» را می‌خواهند، چون به مسیر و هدف خود در زندگی اطمینان دارند و ثابت قدمند، به «مهربانی بی توقع» اعتقاد دارند، چون بر این باورند که روابط سالم در یک جامعه، مستلزم گذشت و مهربانی شهروندان نسبت به یکدیگر است و در نهایت به «رقابت بی خصومت» می‌اندیشند، چون می‌دانند موفقیت نه خواستی فردی، بلکه امری جمعی‌ست و رشد و بالندگی یک جامعه در گروی رقابت سازنده در کنار همکاری و مشارکت همگانی است.

بر این اساس، ۰۹۰۰؛ پیش‌شماره‌‌ایست که علاوه بر رُند بودن، معرف شخصیت و نشان‌دهنده هویت اجتماعی خریدار آن است.

پیش شماره 0900 ایرانسل

معرفی بسته های سیم کارت دائمی ایرانسل 0900

پیش شماره 0900 که تحت عنوان " شماره طلایی " از آن یاد می شود در سه سطح تک ستاره، دو ستاره و سه ستاره به همراه بسته های اولیه پرحجم در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

پیش شماره 0900 تک ستاره

سیم کارت های ۰۹۰۰ تک ستاره دارای 90 گیگابایت اینترنت 3 ماهه، ۹۰۰ دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور (ماهانه)، 900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور (ماهانه)، و سقف مصرف مجاز سیم کارت تک ستاره ۱۹۰ هزار تومان است. قیمت سیم کارت ۰۹۰۰ تک ستاره ۹0۰ هزار تومان با تحویل رایگان می باشد .

پیشنهاد مطالعه: دلایل مسدود شدن سیم کارت ایرانسل و راه حل آن

پیش شماره 0900 دو ستاره

سیم کارت های ۰۹۰۰ دو ستاره دارای 144 گیگابایت اینترنت 9 ماهه، ۹۰۰ دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور (ماهانه)، 900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور (ماهانه)، و سقف مصرف مجاز سیم کارت دو ستاره 2۹۰ هزار تومان است. قیمت سیم کارت ۰۹۰۰ دو ستاره 1 میلیون و ۹0۰ هزار تومان با تحویل رایگان می باشد .

پیش شماره 0900 سه ستاره

سیم کارت های ۰۹۰۰ سه ستاره دارای 288 گیگابایت اینترنت یکساله، ۹۰۰ دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور (ماهانه)، 900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور (ماهانه)، و سقف مصرف مجاز سیم کارت سه ستاره 3۹۰ هزار تومان است. قیمت سیم کارت ۰۹۰۰ سه ستاره 2 میلیون و ۹0۰ هزار تومان با تحویل رایگان می باشد .

خرید سیم کارت دائمی 0900 ایرانسل

پیش شماره 0900 شماره ویژه با عدد سال تولد شما

سیم کارت های ۰۹۰۰ ویژه دارای 90 گیگابایت اینترنت 3 ماهه، ۹۰۰ دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور (ماهانه)، 900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور (ماهانه)، و سقف مصرف مجاز 1۹۰ هزار تومان است. قیمت سیم کارت ۰۹۰۰ ویژه ۹0۰ هزار تومان با تحویل رایگان می باشد .

خرید سیم کارت دائمی ایرانسل 0900

علاقمندان به خرید این سیم کارت ها می توانند با مراجعه به وبسایت آقای رند فرایند خرید آن را تکمیل کرده و سپس سیم کارت خود را که به نشانی آنها ارسال می گردد، دریافت کنند. متقاضیان در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی یا پشتیبانی، می توانند با شماره 900 از خطوط ایرانسلی و شماره 09379000000 از سایر خطوط تماس گرفته و از پشتیبانی و راهنمایی کارشناسان ایرانسل بهره مند گردند.

ایرانسل به عنوان رکورددار ارائه دهنده اینترنت پرسرعت همراه، نخستین ارائه دهنده اینترنت 5G در کشور نیز می باشد اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، پیش شماره 0900؛ را با شعار" خط نسل متمایز " در دسترس همگان قرار داده تا متقاضیان بتوانند شماره دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایند. این شماره طلایی علاوه بر داشتن شماره های رند و جذاب، در سه سطح ارائه شده تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربران در هر سطحی باشد.


آقای رند، بزرگترین هایپر خرید و فروش سیم کارت همراه اول / ایرانسل

شبکه اجتماعی: ویرگول

آقای رند بزرگترین و تنها مرجع خرید و فروش سیم کارت های صفر و کارکرده از تمامی اپراتورها در ایران و مستقر در تهران می باشد. همین حالا در آقای رند، می‌توانید به‌صورت رایگان آگهی خود را درج کنید و از تجربه‌ی منحصر به فرد خرید و فروش لذت ببرید!

تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، واحد 303 شمالی
اینماد آقای رند انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران(کسب و کار های اینترنتی) آقای رند

© 2023 Aghaye Rond. All Rights Reserved.