مرجع کامل کد های دستوری سیم کارت دائمی همراه اول

مرجع کامل کد های دستوری سیم کارت دائمی همراه اول

مرجع کامل کد های دستوری سیم کارت دائمی همراه اول

سیم کارت دائمی همراه اول با قابلیت ارائه خدمات از طریق کد های دستوری USSD، تجربه کاربری خوشايندی را برای مشترکین خود به ارمغان آورده است.

یکی از دغدغه های مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول سرعت در ارائه خدمات است. امروزه بشر در تلاش است تا تکنولوژی را به سمتی ببرد تا امور سریعتر و راحت تر انجام شود. شرکت همراه اول نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شرکت همواره تلاش کرده است تا چه در سیم کارت های دائمی و چه در سیم کارت های اعتباری، بهترین و سریع ترین تکنولوژی ارائه خدمات را ارائه دهد.

استفاده از کد های دستوری USSD در سیم کارت دائمی همراه اول یک قدم در همین راستا است. تقریبا تمامی امکانات و خدمات این اپراتور برای سیم کارت های دائمی همراه اول در کد های دستوری قرار داده شده است. از پرداخت قبوض پایان دوره و میان دوره گرفته تا خرید بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک، از طریق این کد ها قابل خریداری و فعالسازی است.

کد های USSD سیم کارت دائمی همراه اول

همراه اول کد های دستوری خود را برای سیم کارت های دائمی در چهار دسته کلی تقسیم کرده است. هر کدام از این دسته ها بخش خاصی از خدمات را ارائه می دهند. اما ما در این مقاله به بررسی جزئی تر این کدها خواهیم پرداخت.

اولین دسته کد های دستوری سیم کارت دائمی همراه اول، درگاه #1* است. این درگاه راحت ترین روش برای پرداخت قبوض میان دوره و پایان دوره است.

دومین دسته کد های دستوری سیم کارت دائمی همراه اول، درگاه #10* است. این درگاه سامانه ای جامع برای تمامی خدمات همراه اول می باشد.

سومین دسته کد های دستوری سیم کارت دائمی همراه اول، درگاه #1000* است. در این درگاه تمامی طرح های مکالمه، پیامک و اینترنت برای خریداری قرار دارد.

چهارمین دسته کد های دستوری سیم کارت دائمی همراه اول، درگاه #100* است. این درگاه سامانه ای جامع برای خرید بسته های اینترنتی می باشد.

مرجع کامل کدهای دستوری سیم کارت همراه اول

درگاه #1* سیم کارت دائمی همراه اول

اما در این بخش به بررسی جزئی تر این کد ها خواهیم پرداخت. در درگاه ستاره یک مربع کد دستوری 0#*1* برای سرویس مکالمه همراهی است. برای پرداخت قبوض می توانید از کد #2*1* استفاده کنید. برای دریافت جایزه های همراه اول کد دستوری #3*1* وجود دارد. دریافت اپلیکیشن همراه من از طریق کد دستوری #4*1* مقدور است. برای فعال سازی اینترنت از کد #5*1* استفاده کنید. شرکت در جشنواره انارستان همراه اول با کد #6*1* امکان پذیر است و در نهایت جهت نیکوکاری می توانید از کد #7*1* استفاده نمایید.

درگاه #10* سیم کارت دائمی همراه اول

همانگونه که گفتیم درگاه #10*، سامانه جامع همراه اول است. خدمات پرداخت در این درگاه از طریق کد #1*10* انجام می پذیرد. طرح های تشویقی و مناسبتی سیم کارت های دائمی در کد های دستوری #3*10* و #4*10* قابل مشاهده است.

همچنین برای تغییر نسل اینترنت سیم کارت دائمی همراه اول به چهار و یا پنج از کد دستوری #6*10* استفاده نمایید.

درگاه #1000* سیم کارت دائمی همراه اول

درگاه #10* مخصوص طرح های همراه اول است. طرح های مکالمه در کد دستوری #1*1000* قابل مشاهده است. طرح های ویژه اینترنت از طریق کد #2*1000* در دسترس است. طرح های پیامک در کد دستوری #4*1000* قرار داده شده است.

در نهایت طرح خوش آمد به مشترکین جدید سیم کارت دائمی همراه اول در کد دستوری #3*1000* و راهنما این درگاه در کد #9*1000* وجود دارد.

درگاه #100* سیم کارت دائمی همراه اول

آخرین درگاه همراه اول #100* است. این درگاه مخصوص ارائه خدمات اینترنتی است. برای خرید بسته یک ماهه کد دستوری #2*100* را شماره گیری نمایید. بسته های کوتاه مدت در کد #3*100* قابل مشاهده است. بسته های بلند مدت سیم کارت های دائمی همراه اول در کد دستوری #4*100* ارائه می گردد.

بسته های ترکیبی اینترنت، مکالمه و پیامک سیم کارت دائمی همراه اول را با کد دستوری #5*100* خریداری نمایید. بسته های اینترنتی ویژه هر شخص نیز از طریق کد دستوری #6*100* قابل مشاهده است. در نهایت برای اطلاع از مانده بسته اینترنت خود از کد دستوری #1*100* استفاده کنید.

کدهای ussd همراه اول دائمی

سایر کد های USSD سیم کارت دائمی همراه اول

در پاراگراف های بالا کد های جزئی هر چهار درگاه سیم کارت دائمی همراه اول را بیان کردیم. اما خارج از کد های بالا، برخی از کد های دستوری هستند که مستقیماً در سایت همراه اول به آنها اشاره نشده است. این کد ها نیز بسیار کاربردی هستند. به همین دلیل در اینجا به آنها نیز اشاره خواهیم کرد.

کد USSD تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی همراه اول

مشترکین اعتباری همراه اول که 6 ماه از خرید سیم کارت آنها گذشته است می توانند سیم کارت اعتباری خود را با شماره گیری #142*10* به سیم کارت دائمی همراه اول تبدیل کنند.

کد USSD جایزه خوش حسابی همراه اول

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول که قبل از ششم هر ماه اقدام به پرداخت قبض خود نمایند، می توانند با شماره گیری کد دستوری #115*100* جایزه خوش حسابی خود را دریافت کنند. این جایزه یک روز مکالمه رایگان درون شبکه است.

جایزه خوش حسابی همراه اول

همچنین مشترکین خوش حساب می توانند در صورت تمایل با شماره گیری #1151*10* اقدام به دریافت جایزه دو گیگابایت اینترنت رایگان نمایند. دقت کنید که از بین بسته مکالمه و بسته اینترنت تنها یک مورد را می توانید انتخابات کنید.

کد USSD دریافت صورتحساب میان دوره و پایان دوره همراه اول

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری #112*10* از صورتحساب میان دوره خود مطلع شوند. همچنین برای دریافت صورتحساب پایان دوره می توانند کد #111*10* را استفاده نمایند.

علاوه بر این در صورت تمایل به عدم دریافت قبض کاغذی و دریافت قبض از طریق پیامک، می توانید از کد دستوری #11141*10* استفاده کنید.

کد USSD ارسال شارژ از سیم کارت دائمی همراه اول به سیم کارت اعتباری

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول می توانند برای مشترکین اعتباری شارژ ارسال نمایند. این شارژ در صورتحساب پایان دوره آنها لحاظ خواهد شد. سقف انتقال اعتبار مشترکین اعتباری 50 هزار تومان است. این خدمت در سیم کارت دائمی همراه اول از طریق کد دستوری #141*10* در دسترس است.

کد USSD خرید بسته های مکالمه خانواده همراه اول

یکی از خدمات جدید سیم کارت دائمی همراه اول ارائه بسته های مکالمه خانواده است. شما می توانید این بسته 500 یا 1000 دقیقه را خریداری و بین خود و یک مشترک سیم کارت دائمی همراه اول دیگر تقسیم کنید. بدین گونه در مدت فعال بودن بسته، تمامی مکالمات بین شما با مشترک دیگر رایگان خواهد بود. برای فعالسازی این بسته از کد دستوری #334*10* استفاده نمایید.

سخن اخر

با استفاده از کد های دستوری فوق می توانید تجربه خوشايندی را در هنگام استفاده از سیم کارت دائمی همراه اول خود تجربه کنید. دقت نمایید که سیم کارت دائمی همراه اول دارای کد های دستوری دیگری نیز می باشد که در این مقاله بیان نشده است. ما در اینجا تلاش کردیم تا مهم ترین و ضروری ترین کد ها را بیان کنیم. بنابراین ممکن است برخی از کد های دستوری غیر ضروری در این مقاله وجود نداشته باشد.


 آقای رند، بزرگترین هایپر خرید و فروش سیم کارت همراه اول / ایرانسل

شبکه اجتماعی: ویرگول

آقای رند بزرگترین و تنها مرجع خرید و فروش سیم کارت های صفر و کارکرده از تمامی اپراتورها در ایران و مستقر در تهران می باشد. همین حالا در آقای رند، می‌توانید به‌صورت رایگان آگهی خود را درج کنید و از تجربه‌ی منحصر به فرد خرید و فروش لذت ببرید!

تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، واحد 303 شمالی
اینماد آقای رند انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران(کسب و کار های اینترنتی) آقای رند

© 2023 Aghaye Rond. All Rights Reserved.