سرمایه گذاری با خرید سیم کارت رند 0912

سرمایه گذاری با خرید سیم کارت رند 0912

سرمایه گذاری با خرید سیم کارت رند 0912

خرید سیم کارت، یکی از دغدغه‌های کسانی است که همیشه به دنبال سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف مالی هستند. این دسته بازارها شامل بازار طلا، ارز، ملک، اتومبیل و بورس می‌شوند، که شاید همه‌ی ما در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده یا حداقل اطلاعاتی در مورد آن داشته‌باشیم. اما بازار سیم کارت، یکی از بازارهایی است که اطلاعات کمتری در مورد آن وجود دارد. با این حال، در چند سال اخیر، بازار سیم کارت از ریسک کمتری برخوردار بوده و سود خوبی به ارمغان آورده است.

یکی از سیم‌کارت‌های پرطرفدار و مورد توجه در ایران، سیم کارت 0912 همراه اول است که بعد از گذشت سه دهه همچنان طرفداران بسیاری دارد. این سیم‌کارت که قیمت آن در گذشته 166,800 تومان بوده، به‌حال حاضر با قیمت حدود 2,500,000 تومان به فروش می‌رسد که رشد حدود 15 برابری را نشان می‌دهد.

اما آیا سرمایه‌گذاری با این نوع رشد در بازار ایران ممکن است؟ پاسخ این سوال، شاید اندکی مبهم باشد و به احتیاط و دقت در انتخاب نیاز دارد.

علاوه بر این، سوالات دیگری نیز مطرح می‌شود. آیا این بازار هنوز هم سودآور است؟ چقدر احتمال بالا رفتن قیمت سیم کارت وجود دارد؟ آیا امکان کاهش قیمت نیز وجود دارد؟ این سوالات نیاز به بررسی دقیق‌تر و تحلیل جامع‌تر بازار دارند و برای انجام سرمایه‌گذاری هوشمندانه در این زمینه، به مطالعه و آگاهی کافی از عوامل موثر در این بازارها نیاز است.

مقالات مرتبط:

وام سیم کارت 0912 و تسهیلات سیم کارت | فوری

خرید اقساطی سیم کارت همراه اول 0912

 

بررسی قیمت خرید سیم کارت همراه اول

در چند سال اخیر، بازار سیم کارت در ایران و تهران تحت تأثیر تغییرات اقتصادی و عوامل دیگری قرار گرفته است که تأثیر بسزایی بر قیمت‌ها داشته است. در سال 1398، قیمت سیم کارت‌ها در ایران و تهران به طور کلی به تعادل رسیده بود و تغییرات زیادی در آن مشاهده نمی‌شد. با افزایش تقاضا و رشد اقتصادی در اواخر دهه 1390، شاهد افزایش تمایل خریداران برای دسترسی به شماره‌های سیم کارت رند و کمیاب بودیم.

سیم کارت رند همراه اول

اما در سال‌های پیاپی بعدی، به ویژه در سال‌های 1399 و 1400، با شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های اقتصادی، ارزش پول ملی نسبت به ارزهای خارجی روند نزولی داشته و این موضوع به افزایش قیمت‌ها در بازار سیم کارت نیز تأثیرگذار بوده است. برای تأمین نیازهای مالی، بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری در بازار سیم کارت روی آورده‌اند و این اقدامات تقاضا را بیشتر کرده است.

در سال 1401 و 1402 نیز، با وضعیت نامطلوب اقتصادی و تورم بالا، قیمت‌های سیم کارت به دلیل نابرابری بین عرضه و تقاضا، به صورت چشم‌گیری افزایش یافته است. با وجود اینکه دولت و نهادهای مربوطه تلاش‌هایی برای کنترل وضعیت اقتصادی کرده‌اند، اما تغییرات ناپایداری در ارزش پول ملی و فشارهای اقتصادی، همچنان روند رو به رشد قیمت‌ها را در بازار سیم کارت تحت تأثیر قرار می‌دهد.

بیایید نگاهی به قیمت برخی از سیم کارت های همراه اول کد یک بندازیم:

خوانش

قیمت

0912-167-48-76

 105,000,000 تومان

0912-19-50-463

 90,000,000 تومان

0912-197-43-52

88,300,000  تومان

0912-111-3-110

6,200,000,000  تومان

0912-145-78-70

155,000,000  تومان

0912-1331-405

155,000,000  تومان

 

برای مشاهده لیست قیمت سیم کارت های رند همراه اول کلیک کنید

سرمایه گذاری سیم کارت در شهرستان ها

می توان نتیجه گرفت سرمایه گذاری بر روی سیم کارت 0۹۱۲ مطمئنا می تواند سود خوبی داشته باشد چرا که عرضه و تقاضا همچنان وجود دارد. این موضوع در مورد استان های دیگر صدق نمی کند، یعنی هنوز شماره برای واگذاری به مشترکین وجود دارد.

اما در مورد سیم کارت های شهرهای دیگر تجربه نشان داده که خرید سیم کارت رند یا خیلی رند هم می تواند سودآوری خوبی داشته باشد. مثلا سیم کارت رند ۵ رقم یکی  09XX44444XX سیم کارت رند شش رقم یکی 09XX444444X ، سیم کارت رند صدصدی   09XX400700X، سیم کارت رند جفت جفتی09XXX454545  نمونه هایی از سیم کارت های رند می باشد که مطمئنا سرمایه گذاری دراز مدت بر روی این سیم کارت ها نیز از سود خوبی برخوردار می باشد. (برای آشنایی با انواع رندی این مطلب را بخوانید)

چرا خريد سيم كارت 0٩١٢ به عنوان يك سرمايه گذاري مطمئن شناخته مي شود؟

در هر کالایی که تولید آن متوقف می‌شود، ارزش افزوده‌ای به آن اضافه می‌شود و به مرور زمان، ارزش آن افزایش می‌یابد. این امر به خصوص برای کالاهایی که از نظر ماهیت دچار فساد یا خرابی نمی‌شوند، صدق می‌کند، و گذر زمان تأثیر زیادی در افزایش ارزش آن‌ها خواهد داشت.

حالا تصور کنید خطوط تلفن همراه با پیش‌شماره قدیمی (مثلا کد 1 یا کد 2) که تولیدشان به پایان رسیده و تمام ظرفیت خطوط پر شده است، در گذر زمان چقدر افزایش قیمت پیدا خواهند کرد. سیم کارت دائمی همراه اول (0912) در حال حاضر به دلیل پر شدن ظرفیت خطوط در سایت همراه اول و سامانه‌های رسمی فروش، جایگزین به کد 0991 به فروش می‌رسد. این موضوع باعث افزایش قیمت خطوط 0912 در بازار شده است. همچنین با توجه به اینکه سیم کارت‌های رند (0912) و معمولی تمام ظرفیت‌هایشان پر شده و شماره جدیدی برای عرضه وجود ندارد، روز به روز با افزایش قیمت‌ها مواجه خواهیم شد و هیچ کاهشی برای قیمت خطوط 0912 در پیش نخواهد بود. به همین خاطر، خرید سیم کارت رند 0912 علاوه بر استفاده به عنوان سیم کارت روزانه و معمول، به عنوان یک کالا جهت سرمایه‌گذاری مطمئن و بدون ضرر توصیه می‌شود.

قیمت سیم کارت همراه اول

راه‌های خرید سیم کارت همراه اول رند 0912

برای خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲، منابع متفاوتی وجود دارد، از جمله سایت همراه اول و دفاتر پیشخوان. با این حال، بزرگترین نقص در خرید از این منابع این است که تنوع شماره‌های ارائه شده بسیار محدود است و انتخاب شما برای خرید سیم کارت رند ۹۱۲ و یا سیم کارت ایرانسل بسیار محدود است. اما سامانه های معتبر دیگری نیز وجود دارند که اقدام به خرید و فروش سیم کارت در ابعاد کلان می کنند که دست شما را برای انتخاب سیم کارت مناسب باز می گذارند.

با توجه به اینکه آقای رند بزرگترین هایپر خرید و فروش سیم کارت همراه اول و ایرانسل است و روزانه هزاران بازدید‌کننده دارد، تنوع بالایی در سیم کارت‌های رند و غیر رند در این وبسایت مشاهده می‌شود که قیمت‌های اعلام شده در این وبسایت کاملاً واقعی و منطقی هستند.

بنابراین، اگر قصد خرید سیم کارت رند ۰۹۱۲ را دارید، همین حالا دست به کار شوید و سیم کارت مورد نظرتان را با شرایطی منعطف خریداری کنید. آقای رند، به عنوان بزرگترین هایپرمارکت خرید و فروش سیم کارت همراه اول و ایرانسل، آماده خدمت‌رسانی به شماست.

خرید اقساطی سیم کارت رند 0912

در وبسایت آقای رند برخی فروشندگان شرایطی را فراهم کرده اند برای افرادی که علاقه مند به خرید سیم کارت رند همراه اول هستند. در طرح فروش اقساطی ویترین مارکت، خریدار بعد از انتخاب شماره با استفاده از جستجوهای پیشرفته در سایت می تواند سیم کارت رند مورد علاقه اش را انتخاب کند و با مالکان سیم کارت تماس بگیرد. با پرداخت یک سوم مبلغ سیم کارت به صورت نقدی، قراردادی را با مالک تنظیم می کند که در آن متضمن می گردد تا مابقی مبلغ را به صورت اقساط پرداخت نماید. مبلغ اقساط و تعداد ماهها کاملا توافقی بوده و لازم نیست خریدار برای ضمانت چک و سفته پرداخت نماید. فروشنده نیز موظف است بعد از اتمام اقساط، سیم کارت را به نام خریدار نماید.

راه های ارتباطی با آقای رند

برای اطلاع از شرایط اقساط کلیک کنید.

اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتری یا اطلاعات تکمیلی دارید، آقای رند همواره در اختیار شماست تا پاسخگوی تمامی سوالاتتان باشیم. با تیم پشتیبانی تماس بگیرند یا به دفتر مرکزی ما مراجعه کنند، تا دریافت اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تری به شما ارائه دهیم.

معتقدیم که تسهیل دریافت اطلاعات برای مشتریان ما اساسی برای رضایتمندی شماست و این امر همیشه در اولویت‌های آقای رند قرار دارد.


آقای رند، بزرگترین هایپر خرید و فروش سیم کارت همراه اول / ایرانسل

منابع: بیتوته، پرسون، خبرآنلاین، دیجیاتو

شبکه اجتماعی: ویرگول

آقای رند بزرگترین و تنها مرجع خرید و فروش سیم کارت های صفر و کارکرده از تمامی اپراتورها در ایران و مستقر در تهران می باشد. همین حالا در آقای رند، می‌توانید به‌صورت رایگان آگهی خود را درج کنید و از تجربه‌ی منحصر به فرد خرید و فروش لذت ببرید!

تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، واحد 303 شمالی
اینماد آقای رند انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران(کسب و کار های اینترنتی) آقای رند

© 2023 Aghaye Rond. All Rights Reserved.