خرید اقساطی سیم کارت همراه اول 912

خرید اقساطی سیم کارت همراه اول 912

خرید اقساطی سیم کارت همراه اول 912

بسیاری از افراد علاقمند به داشتن سیم کارت دائمی همراه اول هستند. اگر لیست قیمت خطوط 912 را چک کرده باشید می دانید که قیمت این پیش شماره ارزان نیست. مخصوصا اگر خط مورد علاقه شما جز سیم کارت رند همراه اول باشد، نرخ بالاتری نسبت به سایر خطوط دارند.

اما به نظر شما با نرخ‌های بالای این خط، مگه میشه صاحب سیم کارت دائمی با این پیش‌شماره شد؟

پاسخ این سوال مثبت است. شما می توانید از بین شیوه خرید اقساطی یا پرداخت مبلغ به طور کامل، خرید اقساطی را انتخاب کنید و صاحب شماره‌ خاص یا رند این اپراتور‌ شوید.

مقالات مرتبط:

سیم کارت همراه اول و نحوه فعال سازی آن

وام سیم کارت 0912 و تسهیلات فوری | بدون ضامن

آهنگ پیشواز همراه اول: آوایی برای ارتباط شیرین

 

 

فروش اقساطی سیم کارت 912 مناسب چه کسانی است؟

برای خرید اقساطی سیم کارت، دلایل بسیاری وجود دارد. اما مهم‌ترین دلایل انتخاب و خرید قسطی خط، شامل موارد زیر خواهد بود:

  1. اگر تمایل به در اختیار داشتن سیم کارت 912 ارزان را دارید، می توانید تنها با پرداخت مبلغ کمی از کل قیمت سیم کارت، صاحب آن شوید.
  2. اگر قصد خرید سیم کارت رند همراه اول 912 را دارید ولی به علت گران ‌قیمت بودن آن می‌ خواهید شماره معمولی بخرید، دست نگه دارید. زیرا با خط ۹۱۲ قسطی مشکلی از این بابت نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید مالک سیم کارت رند دائمی شوید.
  3. اگر به علت قیمت بالای این پیش شماره تصمیم دارید سیم کارت 912 کارکرده بخرید، دیگر نیازی به نوع کارکرده ندارید و می توانید با خرید اقساطی سیم کارت خط صفر خودتون رو داشته باشید.

طرح تقسیط 36 ماهه سیم‌ کارت های دائمی همراه اول

جهت ثبت نام اقساطی سیم کارت دائمی در سایت همراه اول، مشترکینی که تا کنون سیم کارت دائمی همراه اول نداشته اند می توانند پس از مراجعه به دفاتر یا فروشگاه های همراه اول نسبت به خرید سیم کارت به مبلغ 20 هزار تومان اقدام نمایند. سپس با پرداخت مبلغ 20,800 تومان سیم کارت را فعال نموده و باقیمانده وجه سیم کارت (قیمت کل سیم کارت 166,800 تومان می باشد) به صورت اقساط 36 ماهه به مبلغ هر قسط 3,500 تومان پرداخت نمایند. این سیم کارت‌ ها بر اساس رنج تعریف شده استان ها در بسته بندی استاندارد همراه اول با قابلیت انتخاب شماره و بهره مندی از قیمت مصوب و تقسیط وجه بدون دریافت مبلغ اضافه و دریافت مدارک ضمانت پرداخت اقساط (چک یا سفته) قابل دسترس می باشد.

نحوه پرداخت اقساط

قیمت مصوب سیم کارت ودیعه دار

قیمت خرید بسته

باقیمانده مبلغ سیم کارت

پیش پرداخت

تعداد اقساط

مبلغ هر قسط

1،668،000 ریال

200،000 ریال

1،468،000 ریال

000،208 ریال

36 قسط

35،000 ریال

 

فروش آنلاین (ثبت نام به روز) سیم کارت های دائمی با شرایط تقسیطی در دفاتر و فروشگاه های همراه اول (36 ماهه) (خدمت جدید)

پس از اجرای طرح فروش قسطی 36 ماهه سیم کارت های بسته بندی شده، جهت تسهیل خرید سیم کارت‌ های دائمی، همراه اول خدمت جدید در ارائه طرح های فوق راه اندازی نموده است. این خدمت امکان دسترسی مشترک در کلیه دفاتر مشترکین فروشگاه های همراه اول به سیم کارت های دائمی و بهره مندی از قیمت مصوب و تقسیط وجه بدون دریافت مبلغ اضافه و دریافت مدارک ضمانت پرداخت اقساط ( چک یا سفته ) را مهیا می نماید.

جهت ثبت نام در این طرح مشترکینی که تا کنون سیم کارت دائمی همراه اول نداشته اند می توانند پس از مراجعه به دفاتر یا فروشگاه های همراه اول نسبت به انتخاب یکی از انواع سیم کارت های دائمی سپرده دار یا بدون سپرده اقدام نموده، وجه ثبت نام را با شرایطی که در جداول زیر توضیح داده می شود، تقسیط نماید.

نحوه پرداخت اقساط

سیم کارت های ثبت نام به روز بدون سپرده :

قیمت مصوب سیم کارت

پیش پرداخت

باقیمانده مبلغ سیم کارت

مبلغ هر قسط

تعداد اقساط

پرداخت به دفتر بابت کارمزد

1،308،000 ریال

218،000 ریال

1،080،000 ریال

000،30 ریال

36 قسط

10،000 ریال

 

سیم کارت های ثبت نام به روز با سپرده :

 

قیمت مصوب سیم کارت

پیش پرداخت

باقیمانده مبلغ سیم کارت

مبلغ هر قسط

تعداد اقساط

پرداخت به دفتر بابت کارمزد

1،668،000 ریال

326،000 ریال

1،332،000 ریال

000،37 ریال

36 قسط

10،000 ریال

 

 

نکته : در ثبت نام به روز مبلغ 10 هزار ریال به دفاتر بابت کارمزد اختصاص داده شده، که از قیمت مصوب سیم کارت کسر می گردد.

شرایط و مدارک لازم برای خرید اقساطی سیم کارت 0۹۱۲ در آقای رند

برای خرید اقساطی سیم کارت دائمی ۹۱۲ شرایط خاصی وجود دارد. بنابراین افراد با اطلاع از این شرایط می ‌توانند برای خرید به سایت آقای رند مراجعه کنند. اما شرایط و مدارک لازم برای خرید اقساطی سیم کارت‌ دائمی، عبارتند از:

  1. پرداخت 1/3 از مبلغ کل سیم کارت
  2. بازپرداخت اقساط در 4 ماه بدون ضمانت (در صورت بیشتر شدن تعداد ماه های بازپرداخت، چک ضمانت دریافت می شود)
  3. سود بازپرداخت 3% - 4%
  4. نوشتن قرارداد اجاره به شرط تملیک و امضا آن توسط خریدار و فروشنده
  5. پرداخت قسط‌ها به صورت ماهیانه

مهترین مزیت خرید اقساطی سیم کارت 912 عدم نیاز به چک، سفته و یا حتی ضامن می باشد. البته تعیین تعداد اقساط و سود ماهیانه بحث بسیار مهمی می باشد. شرایط پیش‌پرداخت برای خرید سیم کارت 912 قسطی، 3/1 کل مبلغ خط تعیین شده است. تعداد ماه‌ های پرداخت اقساط 4 ماه می باشد. در صورت بیشتر شدن تعداد بازپرداخت های ماهانه بیشتر از 4 ماه، چک تضمین دریافت می شود. پس از تعیین این موارد یعنی مبلغ پیش‌پرداخت، مانده، درصد سود (عموما 3٪ تا 4٪)، تعیین می شود.

خرید سیم کارت اقساطی همراه اول نیازمند بستن قرارداد بین فروشنده و خریدار است و نوع این قرارداد به صورت اجاره به شرط تملیک می باشد. به این معنی که بعد از بستن قرارداد مکتوب؛ خط به خریدار تحویل اما سند سیم کارت بعد از پرداخت آخرین قسط به نام خریدار زده می‌ شود.

خرید سیم کارت قسطی

پیشنهاد مطالعه: فعال سازی رومینگ سیم کارت همراه اول

برای اینکه بتوانید از آقای رند خرید اقساطی داشته باشید:

از منو بخش همه سیم کارت ‌ها، شماره موردنظر خود را انتخاب کنید. (برای انتخاب بهتر می ‌توانید از فیلترهای موجود استفاده کنید)

برای خرید کافیست روی کارتی که شماره مورد نظرتون هست کلیک کنید. با زدن دکمه "جزئیات محصول" وارد صفحه سیم کارت شده و پس از بررسی اطلاعات سیم کارت با فروشنده آن تماس بگیرید.

در ادامه باید برای تنظیم قرارداد و پرداختی ‌ها با فروشنده هماهنگ کنید و از این قسمت به بعد مسئولیت آقای رند به اتمام می ‌رسد. علاوه بر این سرویس، آقای رند خدمت دیگری ارائه داده است که شامل فروش خط شماست. اگر می ‌خواهید خط خود را بفروشید کافیست فروشگاه ثبت کنید یا با فروشندگان آقای رند تماس بگیرید.


آقای رند، بزرگترین هایپر خرید و فروش سیم کارت همراه اول / ایرانسل

منبع: وبسایت خبر فارسی

شبکه اجتماعی: ویرگول


پشتیبانی: 02 22 122 0912

دفتر مرکزی: 9 4444444 021

آقای رند بزرگترین و تنها مرجع خرید و فروش سیم کارت های صفر و کارکرده از تمامی اپراتورها در ایران و مستقر در تهران می باشد. همین حالا در آقای رند، می‌توانید به‌صورت رایگان آگهی خود را درج کنید و از تجربه‌ی منحصر به فرد خرید و فروش لذت ببرید!

تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، واحد 303 شمالی
اینماد آقای رند انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران(کسب و کار های اینترنتی) آقای رند

© 2023 Aghaye Rond. All Rights Reserved.