آهنگ پیشواز همراه اول: آوایی برای ارتباط شیرین

آهنگ پیشواز همراه اول: آوایی برای ارتباط شیرین

آهنگ پیشواز همراه اول: آوایی برای ارتباط شیرین

در دنیای ارتباطات امروزی، همراهی با تکنولوژی و ابزارهای پیشرفته به یک نیاز واجب تبدیل شده است. از جمله این ابزارها، تلفن همراه به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی در دسترس ماست. همراه اول، یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در ایران است که با ارائه خدمات متنوع و کیفیت بالا، موفق به جذب تعداد زیادی از کاربران در سراسر کشور شده است.

آهنگ پیشواز همراه اول یکی از خدماتی است که این شرکت برای کاربران خود فراهم کرده است. پیشواز به معنای آهنگ یا موسیقی است که در هنگام تماس تلفنی کسی که با شما تماس می‌گیرد، شنیده می‌شود. به عبارت دیگر، آهنگ پیشواز، نوعی سیگنال صوتی است که قبل از برقراری تماس تلفنی و در طی زمان انتظار برای برقراری ارتباط، به نمایش گذاشته می‌شود. این خدمت به شما امکان می‌دهد تا با انتخاب یک آهنگ خاص، سلیقه شخصیتان را در معرض دیگران بگذارید و در عین حال، تجربه تماس تلفنی را برای خود و بقیه شیرین‌تر کنید.

مقالات مرتبط:

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

خرید سیم کارت همراه اول 912 | مرجع خرید سیم کارت رند

 

آهنگ پیشواز همراه اول

برای استفاده از آهنگ پیشواز همراه اول، کافیست از بین مجموعه‌ای از آهنگ‌های موجود در لیست پیشواز، یک آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این آهنگ در هنگام تماس تلفنی، به صورت خودکار یا با انتخاب شما پخش می‌شود. معمولاً می‌توانید یک آهنگ را به عنوان پیشواز برای همه تماس‌های ورودی خود تنظیم کنید یا برای مخاطبان خاصی، آهنگ‌های مختلفی را انتخاب کنید.

ویژگی مهم آهنگ پیشواز همراه اول

استفاده از آهنگ پیشواز همراه اول از دو جنبه مهم برخوردار است. اولاً، با انتخاب یک آهنگ مورد علاقه، می‌توانید شخصیت و سلیقه خود را نشان دهید. ثانیاً، این خدمت می‌تواند تماس تلفنی را برای برقرار کننده تماس جذاب‌تر کند و در عین حال، برای ایجاد فضایی شاداب و دلنشین در طی زمان انتظار، مورد استفاده قرار گیرد.

فعالسازی سرویس آهنگ پیشواز

فعالسازی سريیس آوای انتظار از سه روش ممکن است:

  • پیام کوتاه
  • تلفن گویا
  • کدهای دستوری USSD

پیام کوتاه :

برای فعالسازی سريیس آوای انتظار خود از طریق پیام کوتاه، کد آوای مورد نظر خود را به 9898 پیامك نمایید.

برای مثال: ارسال کد آهنگ "20069 " به شماره 9898.

تلفن گویا:

برای فعالسازی سريیس آوای انتظار با استفاده از تلفن گویا، با گوشی تلفن همراه خود با شماره 9990 تماس بگیرید (تماس با این شماره رایگان است) سپس با انتخاب عدد مورد نظر سرویس آوای انتظار خود را فعال کنید.

کدهای دستوری  USSD:

برای فعالسازی سريیس آوای انتظار کد دستوری زیر را شماره گیری کنید.

#کد آوای انتظار مورد نظر*221*10*

راهنمای تغییر آهنگ پیشواز

تغییر آوای انتظار نیز از سه روش پیام کوتاه، تلفن گویا و کدهای دستوری USSDممکن است. آوای انتظار جدید را می توانید به شماره 8989 پیامک کنید و یا با تماس تلفنی از تلفن همراه خود به 9990 وارد منوی مورد نظر شوید و آهنگ مورد نظر خود را فعال کنید. علاوه بر این می توانید کد آوای انتظار جدید را با استفاده از کد دستوری  #کد آوای انتظار مورد نظر*221*10* فعال کنید.

راهنمای غیرفعال سازی آهنگ پیشواز

غیر فعال سازی هم مانند فعال سازی از سه روش گفته شده امکان پذیر است. برای این کار:

پیامک:

برای غیرفعال سازی سريیس آوای انتظار خود از طریق پیام کوتاه عدد 5 را به شماره 8989 پیامك نمایید.

تلفن گویا:

برای غیرفعال سازی سريیس آوای انتظار با استفاده از تلفن گویا، با گوشی تلفن همراه خود با شماره 9990 تماس بگیرید (تماس با این شماره رایگان است) سپس با انتخاب عدد مورد نظر سرویس آوای انتظار خود را غیرفعال کنید.

کدهای دستوری  USSD:

برای غیرفعال سازی سريیس آوای انتظار کد دستوری زیر را با تلفن همراه خود شماره گیری کنید.

#223*10*

شما می توانید سه عمل فعال سازی، تغییر آهنگ پیشواز، و غیرفعال سازی سرویس آوای انتظار را با استفاده از روش دلخواه خود (پیامک، تلفن گویا، کدهای دستوری) انجام دهید. این سه شیوه در جدول زیر ارائه شده اند.

روش ارسال/عملیات

فعالسازی

تغییر آهنگ

غیرفعالسازی

پیامک 

ارسال کد آوا به شماره 8989

ارسال کد آوای جدید به شماره 8989

ارسال عدد 5 به شماره 8989

تلفن گویا 

تماس با شماره 9990 از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید 2، سپس 2، سپس 1، سپس 2، سپس 1، سپس 1 و سپس وارد کردن کد آوای انتظار مورد نظر و کلید مربع

تماس با شماره 9990 از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید 2، سپس 2، سپس 1، سپس 2، سپس 1 و سپس وارد کردن کد آوای انتظار جدید مورد نظر و کلید مربع

تماس با شماره 9990 از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید 2، سپس 2، سپس 2 و سپس 2

کدهای دستوری (USSD)

شماره گیری و ارسال

# کد آهنگ *10*221*

شماره گیری و ارسال

# کد آهنگ جدید *10*222*

شماره گیری و ارسال

*10*223#

 

بنابراین، آهنگ پیشواز همراه اول به عنوان یک خدمت جذاب و متنوع، شما را قادر می‌سازد تا از طریق انتخاب آهنگ‌های دلخواه، در محیط ارتباطی خود، نماینده سلیقه و شخصیت خود باشید و همزمان لحظاتی شاد و پرانرژی را برای خود و دیگران به ارمغان بیاورید.


آقای رند، بزرگترین هایپر خرید و فروش سیم کارت همراه اول / ایرانسل

شبکه اجتماعی: ویرگول

آقای رند بزرگترین و تنها مرجع خرید و فروش سیم کارت های صفر و کارکرده از تمامی اپراتورها در ایران و مستقر در تهران می باشد. همین حالا در آقای رند، می‌توانید به‌صورت رایگان آگهی خود را درج کنید و از تجربه‌ی منحصر به فرد خرید و فروش لذت ببرید!

تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، واحد 303 شمالی
اینماد آقای رند انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران(کسب و کار های اینترنتی) آقای رند

© 2023 Aghaye Rond. All Rights Reserved.